Vay be şunlara bak o yaşlarda ufak tefek ticarette helalinden 20 TL kazandım diye çok seviniyordum, ilk işimden 15-16 yaşlarında aldığım paraydı 20 TL.Atm'den çektiğim anı hatırlıyorum bir baktım 20 TL gelmiş,çok mutlu olmuştum.İnanın buradaki 20 bin TL'den daha kıymetliydi,daha tatlı.1 ay hiç harcayamadım parayı.Yazık, bu dünyayı yakmaktan bir şekilde kurtuldu diyelim diğer taraf mutlak hesap yeri.Allah bilir kiminin yurt parası,emekli parası,kredi taksit parası,sağlık parası.Bu yaşta nasıl böyle kirlenebiliyorlar anlayamıyorum.