• 11-08-2017, 17:12:44
    #10
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saddamı kaddafiyi linç eden halk şimdi terörist abdnin kucağında hiçte mutlu görünmüyor.
    Geçen gün TRT belgeselini izlerken, "IRAK'TA SADDAMIN HEYKELİNİ DEVİREN ADAMIN, YENİDEN O HEYKELİ DİKMEK İSTERDİM" demesini dinledim.

    Nitekim: http://t24.com.tr/haber/saddam-husey...sterdim,348701
    Irak'ın başkenti Bağdat'ta ABD işgaliyle Saddam Hüseyin'in devrilmesinden sonra meydanlarda kutlamalar yapıldı.
    
    Kutlamaya katılanlardan biri olan Iraklı Kadim Şerif Hasan el Jaburi, başkentin simgesi Saddam Hüseyin heykelini eline geçirdiği bir balyozla yıkmaya başladı.
    
    Jaburi, şimdi ise pişman, "Elimde olsa heykeli yeniden dikerdim ama öldürülmekten korkuyorum" diyor.
    
    BBC'ye konşan Jaburi, Saddam sonrası Irak'ın giderek daha kötüleştiğini söylüyor ve Irak savaşı için de "Bush ve Blair yalancı, eğer bir mücrim olsaydım onları kendi ellerimle öldürürdüm" diyor.
  • 11-08-2017, 17:13:32
    #11
    havlayan köpek isirmaz.
  • 11-08-2017, 17:26:06
    #12
    aynen..

    at binicisini ,..................sini iyi bilirmiş..

    insanların hakettikleri gibi yönetildiklerini herzaman örnekler halinde görüyoruz..
  • 11-08-2017, 17:29:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün TRT belgeselini izlerken, "IRAK'TA SADDAMIN HEYKELİNİ DEVİREN ADAMIN, YENİDEN O HEYKELİ DİKMEK İSTERDİM" demesini dinledim.

    Nitekim: http://t24.com.tr/haber/saddam-husey...sterdim,348701
    Irak'ın başkenti Bağdat'ta ABD işgaliyle Saddam Hüseyin'in devrilmesinden sonra meydanlarda kutlamalar yapıldı.
    
    Kutlamaya katılanlardan biri olan Iraklı Kadim Şerif Hasan el Jaburi, başkentin simgesi Saddam Hüseyin heykelini eline geçirdiği bir balyozla yıkmaya başladı.
    
    Jaburi, şimdi ise pişman, "Elimde olsa heykeli yeniden dikerdim ama öldürülmekten korkuyorum" diyor.
    
    BBC'ye konşan Jaburi, Saddam sonrası Irak'ın giderek daha kötüleştiğini söylüyor ve Irak savaşı için de "Bush ve Blair yalancı, eğer bir mücrim olsaydım onları kendi ellerimle öldürürdüm" diyor.
    Keşke Irak devletinin Amerika'nın işgalinden önce ki son 5 yılını siyasi, nüfus, ırksal dağılım, ülkeyi yönetene olan düşmanlık yada hayranlık olarak incelesek ve dünya üzerinde şu an en çok hangi ülkeye benzediğini tespit etsek.Lakin bunlar siyasi mevzular YASAK denir.Ülkemizin ve halkının zerre umrunda olmayan Kuzey Kore'yi tartışmak serbest ama olsun bu da demokrasi adına birşeydir.2 mesaj önce dünya da basın kuruluşları "Türkiye" ve "Nükleer silah" kelimelerini yan yana kullanıyor dedim.Hiç bir hocamız "Yalan söylüyorsun" diyemedi ve şimdi de diyorum ki bu söylentilerin gelecekte bize faturası büyük olacak...

    Ne Kuzey Kore ne de Amerika umrumda değil bu konunun da dikkatimi çekmesinin tek sebebi yukarıda dediğim gibi bu aralar "Türkiye" ve "Nükleer silah" kelimelerini dünya basınında çok sık duymam.
  • 11-08-2017, 17:35:09
    #14
    Kuzey Kore'nin böyle cesur bir tavır sergilemesinin sebebi arkasına almış olduğu bazı güçlerdir. Ama bizim Rize'de bir söz vardır başkasının g** ile o**rma diye. Dünya için zorlu bir süreç olacağı görünüyor.
  • 11-08-2017, 17:35:52
    #15
    KOZBA.NET
    Trump delirdi kuduz köpek gibi sağa sola saldırıyor, şuan Amerika'nın borcu oldukça yüksek bu borçları bir yerlerden çıkarmaya çalışıyor(Körfez Ülkeleri gibi.)
    Bence listelerinde 2. veya 3. sırada biz varız.
  • 11-08-2017, 17:36:17
    #16
    biri birini yer ama hangisi saddam ve kaddafi diyorsunuzda onlar amerikanın adamlarıydı bu adam amerikanın adamı degil bu adam zır deli ne yapacagıda berli olmaz

    adam amerika kıtasına füze atacagım deneme atışı olarak diyor
  • 11-08-2017, 19:16:58
    #17
    Bir tarafta İspanya diğer tarafta Lichtenstein
  • 11-08-2017, 19:43:16
    #18
    Gülüyoruz eğleniyoruz ama yakında o şemsiyenin ucu bize de dayanacak Bakalım biz mi daha çok dayanacaz yoksa Kore mi?

    **Konuyu sokak kavgası tadında eleştiren ve işin ciddiyetinin farkında olmayan yorumlardan ötürü yapışmış bir yorumdur. Ciddiye almayınız.