biri birini yer ama hangisi saddam ve kaddafi diyorsunuzda onlar amerikanın adamlarıydı bu adam amerikanın adamı degil bu adam zır deli ne yapacagıda berli olmaz

adam amerika kıtasına füze atacagım deneme atışı olarak diyor