TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün TRT belgeselini izlerken, "IRAK'TA SADDAMIN HEYKELİNİ DEVİREN ADAMIN, YENİDEN O HEYKELİ DİKMEK İSTERDİM" demesini dinledim.

Nitekim: http://t24.com.tr/haber/saddam-husey...sterdim,348701
Irak'ın başkenti Bağdat'ta ABD işgaliyle Saddam Hüseyin'in devrilmesinden sonra meydanlarda kutlamalar yapıldı.

Kutlamaya katılanlardan biri olan Iraklı Kadim Şerif Hasan el Jaburi, başkentin simgesi Saddam Hüseyin heykelini eline geçirdiği bir balyozla yıkmaya başladı.

Jaburi, şimdi ise pişman, "Elimde olsa heykeli yeniden dikerdim ama öldürülmekten korkuyorum" diyor.

BBC'ye konşan Jaburi, Saddam sonrası Irak'ın giderek daha kötüleştiğini söylüyor ve Irak savaşı için de "Bush ve Blair yalancı, eğer bir mücrim olsaydım onları kendi ellerimle öldürürdüm" diyor.
Keşke Irak devletinin Amerika'nın işgalinden önce ki son 5 yılını siyasi, nüfus, ırksal dağılım, ülkeyi yönetene olan düşmanlık yada hayranlık olarak incelesek ve dünya üzerinde şu an en çok hangi ülkeye benzediğini tespit etsek.Lakin bunlar siyasi mevzular YASAK denir.Ülkemizin ve halkının zerre umrunda olmayan Kuzey Kore'yi tartışmak serbest ama olsun bu da demokrasi adına birşeydir.2 mesaj önce dünya da basın kuruluşları "Türkiye" ve "Nükleer silah" kelimelerini yan yana kullanıyor dedim.Hiç bir hocamız "Yalan söylüyorsun" diyemedi ve şimdi de diyorum ki bu söylentilerin gelecekte bize faturası büyük olacak...

Ne Kuzey Kore ne de Amerika umrumda değil bu konunun da dikkatimi çekmesinin tek sebebi yukarıda dediğim gibi bu aralar "Türkiye" ve "Nükleer silah" kelimelerini dünya basınında çok sık duymam.