Bugun sabah ups kargo ben yokken eve kargo bırakmışlar eve geldim annem kargon var dedi bir açtım telefon asus zonfone 2 laser ben telefon siparişi felanda vermedim dedim acaba biyerden mi kazandım ama sonra iki tane belge vardı içinde servis belgesi tel sanırım servise gitmiş sıfır tel yollamıslar ama benim tel numarası yazıyor adres benim sıfır tel kutuyu açtım ilk ne var ne yok bakıyım diye tel yoktur şimdi içinde boşa kayıt felan bırakmıyım diye içinde tel cıkınca asusa kayıt bıraktım geri dönerler dedi ama ses seda yok
Şu iki belge vardı birde
https://i.hizliresim.com/ZERjda.jpg
https://i.hizliresim.com/zBqO3j.jpg
Yanlışlıkla eve telefon yolladılar
10
●863
- 31-07-2017, 16:58:47
- 31-07-2017, 18:37:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geri donerler elbet de bazen boyle durumlarda durustlugunuz icin tesekkurler bizden size hediye olsun tarzi donus yapan firmalar oluyor. amazon bi kadina 2 tane gondermis telefon sonra tesekkur ederiz hediyemiz olsun demis.
umarim asus da benzer seyi yapar
- 31-07-2017, 18:52:09Komşunuzun falan olabilir hocam apartmana sormanızda fayda varismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2017, 18:56:14Bizim daire alıcı adı telefon numarası vs bana ait garip olan bu kargocularda sorun yok adamlar islerini yaptılar sıkıntı neyse servisle alakalixChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2017, 23:37:21birkaç gün içinde asustan ses çıkmassa polise gitmeyi düşünüyorumHAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2017, 19:02:51Asustan dönmediler polise gitmeden şişede bir danisayim kutuyu açtığım için herhangi bir sorun olabilir mı ?
- 02-08-2017, 19:04:41olmaz mantıken içinde ne var bilmiyorsun ki sonuçtaismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2017, 19:10:45Dedihiniz gibi Açma amacımda oydu asusa kayıt bırakırım içinden telefon yerine başka birşey çıkar ihale bana kalır diye acma gereği hissettimLinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle