• 31-07-2017, 16:58:47
    #1
    Bugun sabah ups kargo ben yokken eve kargo bırakmışlar eve geldim annem kargon var dedi bir açtım telefon asus zonfone 2 laser ben telefon siparişi felanda vermedim dedim acaba biyerden mi kazandım ama sonra iki tane belge vardı içinde servis belgesi tel sanırım servise gitmiş sıfır tel yollamıslar ama benim tel numarası yazıyor adres benim sıfır tel kutuyu açtım ilk ne var ne yok bakıyım diye tel yoktur şimdi içinde boşa kayıt felan bırakmıyım diye içinde tel cıkınca asusa kayıt bıraktım geri dönerler dedi ama ses seda yok

    Şu iki belge vardı birde

    https://i.hizliresim.com/ZERjda.jpg
    https://i.hizliresim.com/zBqO3j.jpg
  • 31-07-2017, 18:37:19
    #2
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geri donerler elbet de bazen boyle durumlarda durustlugunuz icin tesekkurler bizden size hediye olsun tarzi donus yapan firmalar oluyor. amazon bi kadina 2 tane gondermis telefon sonra tesekkur ederiz hediyemiz olsun demis.

    umarim asus da benzer seyi yapar
  • 31-07-2017, 18:52:09
    #3
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun sabah ups kargo ben yokken eve kargo bırakmışlar eve geldim annem kargon var dedi bir açtım telefon asus zonfone 2 laser ben telefon siparişi felanda vermedim dedim acaba biyerden mi kazandım ama sonra iki tane belge vardı içinde servis belgesi tel sanırım servise gitmiş sıfır tel yollamıslar ama benim tel numarası yazıyor adres benim sıfır tel kutuyu açtım ilk ne var ne yok bakıyım diye tel yoktur şimdi içinde boşa kayıt felan bırakmıyım diye içinde tel cıkınca asusa kayıt bıraktım geri dönerler dedi ama ses seda yok

    Şu iki belge vardı birde

    https://i.hizliresim.com/ZERjda.jpg
    https://i.hizliresim.com/zBqO3j.jpg
    Komşunuzun falan olabilir hocam apartmana sormanızda fayda var
  • 31-07-2017, 18:56:14
    #4
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komşunuzun falan olabilir hocam apartmana sormanızda fayda var
    Bizim daire alıcı adı telefon numarası vs bana ait garip olan bu kargocularda sorun yok adamlar islerini yaptılar sıkıntı neyse servisle alakali
  • 31-07-2017, 19:57:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür şeylerde bazen kart *********** taktik uygulayabiliyor. Bilginiz olsun. Resmi numaralarını aradığınıza emin olun.
  • 31-07-2017, 23:37:21
    #6
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür şeylerde bazen kart *********** taktik uygulayabiliyor. Bilginiz olsun. Resmi numaralarını aradığınıza emin olun.
    birkaç gün içinde asustan ses çıkmassa polise gitmeyi düşünüyorum
  • 02-08-2017, 19:02:51
    #7
    Asustan dönmediler polise gitmeden şişede bir danisayim kutuyu açtığım için herhangi bir sorun olabilir mı ?
  • 02-08-2017, 19:04:41
    #8
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asustan dönmediler polise gitmeden şişede bir danisayim kutuyu açtığım için herhangi bir sorun olabilir mı ?
    olmaz mantıken içinde ne var bilmiyorsun ki sonuçta
  • 02-08-2017, 19:10:45
    #9
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz mantıken içinde ne var bilmiyorsun ki sonuçta
    Dedihiniz gibi Açma amacımda oydu asusa kayıt bırakırım içinden telefon yerine başka birşey çıkar ihale bana kalır diye acma gereği hissettim