Bugun sabah ups kargo ben yokken eve kargo bırakmışlar eve geldim annem kargon var dedi bir açtım telefon asus zonfone 2 laser ben telefon siparişi felanda vermedim dedim acaba biyerden mi kazandım ama sonra iki tane belge vardı içinde servis belgesi tel sanırım servise gitmiş sıfır tel yollamıslar ama benim tel numarası yazıyor adres benim sıfır tel kutuyu açtım ilk ne var ne yok bakıyım diye tel yoktur şimdi içinde boşa kayıt felan bırakmıyım diye içinde tel cıkınca asusa kayıt bıraktım geri dönerler dedi ama ses seda yok
Şu iki belge vardı birde
https://i.hizliresim.com/ZERjda.jpg https://i.hizliresim.com/zBqO3j.jpg
Komşunuzun falan olabilir hocam apartmana sormanızda fayda var