• 22-07-2017, 22:49:21
    #10
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .com.tr yi zaten mail hesabı olarak kullanmayı planlıyorum üstad.Hayata dair banka fatura iletişim sosyal ağ hesapları r10.net de olmak üzere com.tr de toplayacağım.Sizde de aynı durum var mı bilmiyorum ama mail hesabı bolluğu yaşıyorum.A bankasına başka mail B bankasına başka mail sosyal ağlara başka mail faturalara başka mail kullanmışım hepsini .com.tr mail adresi çatısı altında toplamayı hedefliyorum.
    Aynen çok mail var. Önemli mailler com.tr geliyor. Diğerleri spam ve eskiler için. Yönlendirme iyi oluyor. Uzun zamandır tek yere bakıyorum.
    Üniversite mailinin yonlendirmesi yok. Arada bir temizlik için giriyorum, çöp toplamada üzerine yok
    İşime gelmeyenleri blokluyorum. Gmail altyapısından vaz geçemiyorum.
  • 22-07-2017, 22:52:46
    #11
    Kurumsal PLUS
    adsoyad .com , .com.tr , .net , .org uzantıları aldım geçtim. Ötesinde gözüm yok (.com.tr yi kişisel web site, .net ve .org kişisel web sitesine otomatik yönlendirmede, .com ise sadece mail için kullanıyorum.)

    Birden fazla mail ile uğraşmak gerçekten işkence. Hangi fatura hangi maile gitti, hangi gelen mail hangi hesapta spama girdi vs.vs. Uğraş dur.

    Ben uzun süredir(yaklaşık 2 yıldır) @KOBRA; üstadın şuan uygulamayı düşündüğü sistem ile tüm işlerimi yürütüyorum ne patlama ne çatlama hiç bir sıkıntı olmadan tek mail hesabı ile(adsoyad.com uzantılı domain ile) cayır cayır tüm işlemlerimi hallettim.

    Bu iş için tek önemli bir nokta var mailinizi barındıracağınız hostunuz sağlam olsun yeter. Arkanıza bakmazsınız bir daha.

    Ben bu tek mail adresimi g-suite(kurumsal gmail) de aylık 5$ gibi bir rakama barındırıyorum. Gmail in spam filtresi, google authenticator(2 adımlı doğrulama) gibi güzelliklere sırtımı dayadım ne güvenlik problemi ne spam problemi yaşadım bugüne kadar.

    Mail barındırıcısı iyi seçilmezse tüm yumurtaları bir sepete toplarsanız. Olası bir problemde çok can yakar. Bu riski de var. Malum banka vs. tüm bilgiler tek maile akıyor.

    @KOBRA; üstadım bu arada mail için .com.tr uzantısı kullanmayın. Hatırlarsınız bir ara .com.tr alan adlarına saldırı olmuştu. O saldırı bitene kadar .com.tr uzantılı tüm web sitelerinin erişimi, mail trafiği durmuştu. Çok hayati bir mail trafiğim var riske etmem diyorsanız .com .net .org gibi global uzantıları kullanın. Başınız daha az ağırır. .com.tr yi de benim gibi kişisel web sitesi için kullanırsınız(Kişisel web sitesi down olsada o kadar koymaz adama ama mail trafiği durursa )
  • 22-07-2017, 23:23:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsoyad .com , .com.tr , .net , .org uzantıları aldım geçtim. Ötesinde gözüm yok (.com.tr yi kişisel web site, .net ve .org kişisel web sitesine otomatik yönlendirmede, .com ise sadece mail için kullanıyorum.)

    Birden fazla mail ile uğraşmak gerçekten işkence. Hangi fatura hangi maile gitti, hangi gelen mail hangi hesapta spama girdi vs.vs. Uğraş dur.

    Ben uzun süredir(yaklaşık 2 yıldır) @KOBRA; üstadın şuan uygulamayı düşündüğü sistem ile tüm işlerimi yürütüyorum ne patlama ne çatlama hiç bir sıkıntı olmadan tek mail hesabı ile(adsoyad.com uzantılı domain ile) cayır cayır tüm işlemlerimi hallettim.

    Bu iş için tek önemli bir nokta var mailinizi barındıracağınız hostunuz sağlam olsun yeter. Arkanıza bakmazsınız bir daha.

    Ben bu tek mail adresimi g-suite(kurumsal gmail) de aylık 5$ gibi bir rakama barındırıyorum. Gmail in spam filtresi, google authenticator(2 adımlı doğrulama) gibi güzelliklere sırtımı dayadım ne güvenlik problemi ne spam problemi yaşadım bugüne kadar.

    Mail barındırıcısı iyi seçilmezse tüm yumurtaları bir sepete toplarsanız. Olası bir problemde çok can yakar. Bu riski de var. Malum banka vs. tüm bilgiler tek maile akıyor.

    @KOBRA; üstadım bu arada mail için .com.tr uzantısı kullanmayın. Hatırlarsınız bir ara .com.tr alan adlarına saldırı olmuştu. O saldırı bitene kadar .com.tr uzantılı tüm web sitelerinin erişimi, mail trafiği durmuştu. Çok hayati bir mail trafiğim var riske etmem diyorsanız .com .net .org gibi global uzantıları kullanın. Başınız daha az ağırır. .com.tr yi de benim gibi kişisel web sitesi için kullanırsınız(Kişisel web sitesi down olsada o kadar koymaz adama ama mail trafiği durursa )
    Değerli üstadım
    G suite kurulumunu yaparken zorlandınız mı?Ben bu konuda Google'nin diplomatik dille üst perdeden verdiği bilgiler hariç hiç bir kurulum bilgisi bulamadım.Benim mail trafiğim durduğunda benim için sıkıntı çok büyük oluyor.Bir kişi mail gönderdim dediğinde hangi adrese diye sormaktan utanır oldum.

    Gençlik yıllarında yaşadığım mail bölünmüşlüğünün bedelini ağır ödüyorum.G mail suite hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.
  • 23-07-2017, 00:00:42
    #13
    Kurumsal PLUS
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli üstadım
    G suite kurulumunu yaparken zorlandınız mı?Ben bu konuda Google'nin diplomatik dille üst perdeden verdiği bilgiler hariç hiç bir kurulum bilgisi bulamadım.Benim mail trafiğim durduğunda benim için sıkıntı çok büyük oluyor.Bir kişi mail gönderdim dediğinde hangi adrese diye sormaktan utanır oldum.

    Gençlik yıllarında yaşadığım mail bölünmüşlüğünün bedelini ağır ödüyorum.G mail suite hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.
    Hiç zorlanmadım. Kurulum sırasında domainin G-Suite bağlanması için yapılması gerekenleri adım adım gösterdikleri için tek seferde hatasız kurulumu gerçekleştirmiştim 2 yıl öncesi. O gün bu gündür ne mail trafiğimde aksama oldu ne başka birşey. Herşey stabil seyretti.

    G-suite den önce Yandex.Kurumsal ı kullanıyordum. Yandexi kullandığım zamanlar stabil değildi 2 adımlı doğrulama olayıda hatam yoksa ozamanlar yoktu yada arayıp bulamamıştım. Gelen mailler inbox a 5-10 dk gecikmeli düşüyordu(saç baş yoluyordum. Onaylanması için süreli linke tıklanması gereken mailler geliyordu 5-10 dk inbox a düşene kadar ohoo.).

    Fakat bu dediğim olayları 2 yıl önce ben G-suite geçmeden önce yaşadım. O zamandan beri Yandex.Kurumsal deli gibi gelişti(2 adımlı doğrulama vs. her türlü eksiğini giderdi) etraftan gördüğüm kadarıyla en az G-suite kadar stabil çalışıyor.

    Birinden memnun kalmazsanız diğerine geçebilirsiniz. Yandex.Kurumsal ücretsiz. G-suite ise mail hesabı başına 5$ alıyor(yıllık sözleşme ile 4$ ).

    5+ mail hesabı oluşturacak birine direk Yandex.Kurumsal kullan tavsiyesinde bulunuyorum. G-suite ile hesap sayısı arttıkça çok tuzlu oluyor.

    Ben tek mail hesabı kullandığım için bu saatten sonra kurulu düzenimi bırakıp Yandex.Kurumsal a şahsen geçmem. G-suite ile 2 yıldır usul usul mail trafiğini aksamadan bir kere bile öf demeden almışım. Ne gerek var kurcalamaya .

    Yazmışım da yazmışım Arada kendimi kaybediyorum böyle. Kusura bakmayın
  • 24-07-2017, 17:31:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Benim ad soyad uzantıların hepsi boştu com, net, org, com.tr hiç birinide kayıt yapmadım şimdi hepsi dolu gerek duymuyorum
  • 24-07-2017, 20:18:55
    #15
    Kazanç yöntemi bu, her yeni uzantı çıktığında insanlar domain kayıt ediyor veya büyük firmaların domainlerini o uzantı ile kayıt ediyor. Sonuç olarak kayıt tescili sağlayan firma kazanıyor.
  • 24-07-2017, 20:33:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanç yöntemi bu, her yeni uzantı çıktığında insanlar domain kayıt ediyor veya büyük firmaların domainlerini o uzantı ile kayıt ediyor. Sonuç olarak kayıt tescili sağlayan firma kazanıyor.
    İçimden bir ses bir kaç yıla kalmaz daha onlarca yeni domain uzantısı ile tanışırız diyor üstad.
  • 24-07-2017, 20:38:28
    #17
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçimden bir ses bir kaç yıla kalmaz daha onlarca yeni domain uzantısı ile tanışırız diyor üstad.
    O ses çok doğru tahminler iletiyor size hocam.
  • 24-07-2017, 21:38:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçimden bir ses bir kaç yıla kalmaz daha onlarca yeni domain uzantısı ile tanışırız diyor üstad.
    Bir kaç yol değil her ay bir iki uzantı çıkıyor zaten çöp yığınına döndü