KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.com.tr yi zaten mail hesabı olarak kullanmayı planlıyorum üstad.Hayata dair banka fatura iletişim sosyal ağ hesapları r10.net de olmak üzere com.tr de toplayacağım.Sizde de aynı durum var mı bilmiyorum ama mail hesabı bolluğu yaşıyorum.A bankasına başka mail B bankasına başka mail sosyal ağlara başka mail faturalara başka mail kullanmışım hepsini .com.tr mail adresi çatısı altında toplamayı hedefliyorum.
Aynen çok mail var. Önemli mailler com.tr geliyor. Diğerleri spam ve eskiler için. Yönlendirme iyi oluyor. Uzun zamandır tek yere bakıyorum.
Üniversite mailinin yonlendirmesi yok. Arada bir temizlik için giriyorum, çöp toplamada üzerine yok
İşime gelmeyenleri blokluyorum. Gmail altyapısından vaz geçemiyorum.