Bende sağa emniyet şeridine çekerek 4 lü lambalarımı ve stoplarımı yakıp araca su eklemesi yaptım ve kalkanda gideceğim arkadaşımı arayıp usta getirmesini veya çekici çağırmasını istedim ( aracım 97 gümrük çıkışlı ve orjinal bırakmak istemedim) arkadaşım tamam dedi ve beklemeye başladım aradan 20 dakika geçti ki bir gümleme sesi duydum araç biraz sarsıldı ve sağa sola baktım daha sonra bir kaç araç daha durdu ve kaza oldu dedi araçtan çıktığımda emniyet şeridinde dururken arka sağ tarafımdan bir aracın girdiğini gördüm. Neyse ambulans falan derken polis ilk karşı tarafa üfletti ve sonra bana geldi. Bende cihaza güvenmeyeceğimi ilk bana üfletseydi üfleyeceğimi ve beni hastaneye götürüp tahlil ile rapor almasını istedim memleketimizin polisleri malum ( istisnalar hariç) götürmedi sabaha kadar 80 km yolu bir aşşağı bir yukarı hastaneye gitmek için koşturdum fakat tabiri caiz ise ipleyen olmadı.
daha sonra benimde anlamadığım bir sebeble ceza kesildi ve ehliyetim alındı. sabah aracımı çekiciyle fethiyeye getirdim. Fakat vatandaş tam sağ şasemden daldığı için benim arka kapımıda biraz içeri kattırmış ve araçta masraf olacağından perte çıkacak gibi duruyor.
Şimdi aramızda daha önce bunu yaşamış arkadaşlar varsa ilk soracağım soru bu vatandaş olay yerinde 2.61 alkollü çıkarken hastanede 10 saat sonra alınan raporda 0.46 alkollü yazılıyor sigorta kağıdına bu durumda ben ne yapabilirim
her ne olursa olsun karşı taraf benim paramı ödeyecekmiş fakat ben aracım arıza yapsa dahi reflektör koymamaktan tramer de ne kadar hatalı çıkarım % oranında
benim aracım hareket halinde değil fakat bana alkollü diye rapor tutuldu aracı kullanmadığım halde ve polisin bana tepkisi bu arac buraya helikopterlemi geldi ulan şeklinde oldu helikopter yada başka birşey neticede benim aracım seyir halinde değil ve motoru çalışmıyor bu cezaya nasıl itiraz ederim
polislere beni hastaneye götürün dediğim halde götürmediler bunu nereye yazabilirim
yaralanmalı kaza adam yaaralandı fakat asli suclu mahkemeye çıkacaz bende şikayetçi oldum savcıya ne demem gerekli
birde sigorta şirketi aracın piyasa değerlerne göre ödeme yaparmış benim aracımda metal yorgunluğu dahi yok orjinal resimlerinide ekledim ama 18 binden 30 bine kadar fiyat veren var bu durumda ne kadar ödeme alırım
birde baştada yazdığım gibi bu tarz araçlarla alkollü veya show amaçlı hareket yapan arkadaşlara ibret olsun bana vurduğu hız 130 km polisin dediğine göre ve 2 araçtaki hasar farkına bakın...
130 km hızda benim aracımın aldığı hasar

karşı araç




aracın orjinal hali

