• 01-07-2017, 19:50:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar 27 haziran saat gece 3:00 civarı kalkana gidiyordum aracım bayramda devirdaym hortumunun yanını çatlatmıştı ( fazla yükledik aracı) hortumları bayramdan sonra değiştiririm diyordum kestik birleştirdik. Daha sonra fethiye - kalkan istikametine giderken aynı sorun tekrar baş gösterdi ve aracın hararet göstergesi biraz yükseldi.

    Bende sağa emniyet şeridine çekerek 4 lü lambalarımı ve stoplarımı yakıp araca su eklemesi yaptım ve kalkanda gideceğim arkadaşımı arayıp usta getirmesini veya çekici çağırmasını istedim ( aracım 97 gümrük çıkışlı ve orjinal bırakmak istemedim) arkadaşım tamam dedi ve beklemeye başladım aradan 20 dakika geçti ki bir gümleme sesi duydum araç biraz sarsıldı ve sağa sola baktım daha sonra bir kaç araç daha durdu ve kaza oldu dedi araçtan çıktığımda emniyet şeridinde dururken arka sağ tarafımdan bir aracın girdiğini gördüm. Neyse ambulans falan derken polis ilk karşı tarafa üfletti ve sonra bana geldi. Bende cihaza güvenmeyeceğimi ilk bana üfletseydi üfleyeceğimi ve beni hastaneye götürüp tahlil ile rapor almasını istedim memleketimizin polisleri malum ( istisnalar hariç) götürmedi sabaha kadar 80 km yolu bir aşşağı bir yukarı hastaneye gitmek için koşturdum fakat tabiri caiz ise ipleyen olmadı.

    daha sonra benimde anlamadığım bir sebeble ceza kesildi ve ehliyetim alındı. sabah aracımı çekiciyle fethiyeye getirdim. Fakat vatandaş tam sağ şasemden daldığı için benim arka kapımıda biraz içeri kattırmış ve araçta masraf olacağından perte çıkacak gibi duruyor.

    Şimdi aramızda daha önce bunu yaşamış arkadaşlar varsa ilk soracağım soru bu vatandaş olay yerinde 2.61 alkollü çıkarken hastanede 10 saat sonra alınan raporda 0.46 alkollü yazılıyor sigorta kağıdına bu durumda ben ne yapabilirim

    her ne olursa olsun karşı taraf benim paramı ödeyecekmiş fakat ben aracım arıza yapsa dahi reflektör koymamaktan tramer de ne kadar hatalı çıkarım % oranında

    benim aracım hareket halinde değil fakat bana alkollü diye rapor tutuldu aracı kullanmadığım halde ve polisin bana tepkisi bu arac buraya helikopterlemi geldi ulan şeklinde oldu helikopter yada başka birşey neticede benim aracım seyir halinde değil ve motoru çalışmıyor bu cezaya nasıl itiraz ederim

    polislere beni hastaneye götürün dediğim halde götürmediler bunu nereye yazabilirim

    yaralanmalı kaza adam yaaralandı fakat asli suclu mahkemeye çıkacaz bende şikayetçi oldum savcıya ne demem gerekli

    birde sigorta şirketi aracın piyasa değerlerne göre ödeme yaparmış benim aracımda metal yorgunluğu dahi yok orjinal resimlerinide ekledim ama 18 binden 30 bine kadar fiyat veren var bu durumda ne kadar ödeme alırım


    birde baştada yazdığım gibi bu tarz araçlarla alkollü veya show amaçlı hareket yapan arkadaşlara ibret olsun bana vurduğu hız 130 km polisin dediğine göre ve 2 araçtaki hasar farkına bakın...

    130 km hızda benim aracımın aldığı hasar



    karşı araç







    aracın orjinal hali



  • 01-07-2017, 20:01:14
    #2
    geçmiş olsun 36 kasa candır
  • 01-07-2017, 20:06:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun 36 kasa candır
    5 ay aradım 5 ay bakmadığım ankara piyasası bursa piyasası kalmadı derken bursa da buldum aldım hayvanın biri 1 metre daha geriden kaysa kendini yiyecekken geldi benim meleğimin anasını ağlattı..
  • 01-07-2017, 20:12:57
    #4
    Olan olmuş, aracın bir sedana göre oldukça diri duruyor. cana geleceğine mala gelsin sözünden baska diyebilecek birsey yok. 26 kasayı m counter jant ilede denemeni tavsiye ederim.

    Yeniden gelmiş olsun.
  • 01-07-2017, 20:32:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olan olmuş, aracın bir sedana göre oldukça diri duruyor. cana geleceğine mala gelsin sözünden baska diyebilecek birsey yok. 26 kasayı m counter jant ilede denemeni tavsiye ederim.

    Yeniden gelmiş olsun.
    herkez öyle diyor cana gelmesinde insanın ille bi canı yanıyor. aracta inan hocam gram metal yorgunluğu bile yoktu zaten duruşundan görmüşsündür çalışmayan 1 tek aksam bile yoktu

    üzüldüğüm e60 ımda vardı aldım sattım ama ben bu kadar sevmemiştim klasikti resmen kendim çarpsam töbe bu kadar belki üzülmezdim resmen izledim ağladım