tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olan olmuş, aracın bir sedana göre oldukça diri duruyor. cana geleceğine mala gelsin sözünden baska diyebilecek birsey yok. 26 kasayı m counter jant ilede denemeni tavsiye ederim.

Yeniden gelmiş olsun.
herkez öyle diyor cana gelmesinde insanın ille bi canı yanıyor. aracta inan hocam gram metal yorgunluğu bile yoktu zaten duruşundan görmüşsündür çalışmayan 1 tek aksam bile yoktu

üzüldüğüm e60 ımda vardı aldım sattım ama ben bu kadar sevmemiştim klasikti resmen kendim çarpsam töbe bu kadar belki üzülmezdim resmen izledim ağladım