Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim tanıtım ve reklam işleri yapıyorum freelance olarak cuma gününde reklam çekimi yaptım çok şükür işlerim oluyor.
Emeğinize sağlık güzel olmuş.
Bu arada bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
Tek kamera mı kullandınız. Tek kamera kullandıysanız tek lens mi farklı sahneler için farklı lens kullandınız mı? Makine ve lens modellerini söyleyebilir misiniz? Bir projem için arayıştayım o yüzden soruyorum.
Çok profesyonel olmuş, yalnız videoların geçişi çok hızlı.
Bir dönem kadıköyde çalışma fırsatım olmuştu, o dönem hayatımın en güzel, en eğlenceli dönemiydi. Sadece gezilmez kadılöyde biraz yaşamayı bilince çok farklı oluyor orada.