Emeğinize sağlık güzel olmuş.
Bu arada bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
Tek kamera mı kullandınız. Tek kamera kullandıysanız tek lens mi farklı sahneler için farklı lens kullandınız mı? Makine ve lens modellerini söyleyebilir misiniz? Bir projem için arayıştayım o yüzden soruyorum.