• 19-06-2017, 13:54:29
    #1
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Pc açıkken kendiliğinden bir sorunla karşılaştı diye hata verip kapandı.
    Linkteki ekran çıkıyor sonra pc logosu çıkıyor ardından açılması gerekirken tekrar aynı ekrana dönüyor. Hatanın sebebini anlayamadım. Umarım formatlık bir şey yoktur. Hatanın sebebi nedir boot menü den nasıl açabilirim ne yapmam lazım yardım lütfen.

    Link: https://m.imgur.com/1KU6HtU

    HDD SÖKÜP ÇALIŞTIRIYORUM YİNE AYNI HATAYI VERİYOR
  • 19-06-2017, 13:56:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ekran görüntüsü eklerseniz deneyimli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
  • 19-06-2017, 13:57:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hangi linkteki?
  • 19-06-2017, 14:03:42
    #4
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekran görüntüsü eklerseniz deneyimli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi linkteki?
    Şuan mobilden girdiğim için biraz zor oldu konuya ekledim linki.

    https://m.imgur.com/1KU6HtU
  • 19-06-2017, 14:03:12
    #5
    1-) Biostan “LAN BOOT” seçeneğini “Disable” edin

    2-) Boot sıralamasından “LAN BOOT” olayını son sıraya kaydırın düzelmesi lazım.

    Bu arada sorun harddiskten kaynaklanmaktadır. Harddisk arızalı olduğu için harddiskten açılmıyor ve cihaz kendini bir terminal pc olarak görüp *** boot etmeye çalışıyor.
  • 19-06-2017, 14:08:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ETHERNET kablosunu çıkarıp başlatmaya çalış.. eğer olmazsa ethernet kartını çıkarıp dene.. ve biosa gireibliyorsan ilk açılacağı yeri HDD seç..
  • 19-06-2017, 14:19:08
    #7
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETHERNET kablosunu çıkarıp başlatmaya çalış.. eğer olmazsa ethernet kartını çıkarıp dene.. ve biosa gireibliyorsan ilk açılacağı yeri HDD seç..
    Hdd seçili zaten. Laptop wifi ile bağlanıyorum ethernet kablosu takmadım hiç.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:19:08 -->-> Daha önceki mesaj 14:11:29 --

    Hard disk: WDC WD10S21X - 24R1BT0 - SSHD - 8GB

    HDD BUNU GÖSTERİYOR DOĞRU MU SİZCE? Yoksa hdd görmüyor mu sistem?

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Biostan “LAN BOOT” seçeneğini “Disable” edin

    2-) Boot sıralamasından “LAN BOOT” olayını son sıraya kaydırın düzelmesi lazım.

    Bu arada sorun harddiskten kaynaklanmaktadır. Harddisk arızalı olduğu için harddiskten açılmıyor ve cihaz kendini bir terminal pc olarak görüp *** boot etmeye çalışıyor.
    Hdd durduk yere mi gitti yani.s peki hdd deki herşeye gitti gözüyle mi bakmam lazım? Yeni hdd şart mı?

    Bu arada dediklerinizi google dan araştırıp yapmıştım ama olmuyor No bootable device diyor öyle yapınca
  • 19-06-2017, 14:27:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    evt hdd yi gösteriyor doğru.. boot yaparken HDD seçmen lazım..
  • 19-06-2017, 14:31:45
    #9
    Hardisk arızalı demek için erken biraz eğer donanımsal bir arıza yoksa sorunun çözümü %100 bios ayarlarında.

    Hard diskin boot etmek için öncelik sırasının en üstünde olduğuna emin olun, bios ayarlarını default hale getirin yine olmazsa diski söküp tekrar takın, bilgisayarda usb bellek, cd takılı ise çıkartın. Laptop çok eski değilse bios ayarlarında bazı güvenlik yazılımları oluyor ana kartınızın üreticisine göre arama yaparak o ayarları kapatmayı deneyin.


    https://www.technopat.net/sosyal/kon...u.96284/page-2