websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ETHERNET kablosunu çıkarıp başlatmaya çalış.. eğer olmazsa ethernet kartını çıkarıp dene.. ve biosa gireibliyorsan ilk açılacağı yeri HDD seç..
Hdd seçili zaten. Laptop wifi ile bağlanıyorum ethernet kablosu takmadım hiç.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:19:08 -->-> Daha önceki mesaj 14:11:29 --

Hard disk: WDC WD10S21X - 24R1BT0 - SSHD - 8GB

HDD BUNU GÖSTERİYOR DOĞRU MU SİZCE? Yoksa hdd görmüyor mu sistem?

Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-) Biostan “LAN BOOT” seçeneğini “Disable” edin

2-) Boot sıralamasından “LAN BOOT” olayını son sıraya kaydırın düzelmesi lazım.

Bu arada sorun harddiskten kaynaklanmaktadır. Harddisk arızalı olduğu için harddiskten açılmıyor ve cihaz kendini bir terminal pc olarak görüp *** boot etmeye çalışıyor.
Hdd durduk yere mi gitti yani.s peki hdd deki herşeye gitti gözüyle mi bakmam lazım? Yeni hdd şart mı?

Bu arada dediklerinizi google dan araştırıp yapmıştım ama olmuyor No bootable device diyor öyle yapınca