• 17-02-2017, 15:44:03
    #1
    Merhabalar,

    Yabancı bir arkadaşa oyun yazdırıyorum. Daha sonra kendisi yayınlamasın, satış yapmasın diye böyle bir şey düşündüm.
    Az da olsa etkisi olur herhalde.

    Oyunu yazdım, teslim ettim ve dosyaları sildim.
    İsim soyisim, imza


    Tarzın da bir şey yeterlidir herhalde nasıl yapabiliriz?
  • 17-02-2017, 16:23:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oyun yazdim seklinde olmasi oldukca yetersizdir.

    sozlesme diye baslik atip şu şu ozelliklerde ( oyunu tanimlayan- ileride baska yerde kullanirsa ve siz itiraz ederseniz benim sana yaptigim oyun bu degildi demesin) oyunu xxx TL UCRET karsiliginda xxx kisiye yaptim ve teslim ettim. Tarafimdan hazirlanan oyunun tum kullanim haklarinin xxx kisisine ait oldugunu kabul ediyor ve paylasmayacagimi tekrar satmayacagimi ( bu sartlari artirabilirsiniz. ) taahhut ediyorum.


    Bu tarz bir metin hazirlayip yazicidan cikti alin. Kargo ile oyun yapan kisiye gonderin. ISLAK İMZA OLMASİ ŞART. BU SEBEPLE KARGO İLE GONDERMELİSİNİZ VE O İMZALAYİP GERİ GONDERMELİ.

    imza atmadan once

    Sozlesmeyi okudum, anladim ve kabul ediyorum.

    seklinde ibareyi kendi el yazisiyla yazsin mutlaka. daha sonra ayni sekilde isim soyisim imza ve adres telefon bilgilerini de eklesin.

    Yazim hatalarim olabilir telefondan gonderiyorum.
  • 17-02-2017, 17:09:07
    #3
    proticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun yazdim seklinde olmasi oldukca yetersizdir.

    sozlesme diye baslik atip şu şu ozelliklerde ( oyunu tanimlayan- ileride baska yerde kullanirsa ve siz itiraz ederseniz benim sana yaptigim oyun bu degildi demesin) oyunu xxx TL UCRET karsiliginda xxx kisiye yaptim ve teslim ettim. Tarafimdan hazirlanan oyunun tum kullanim haklarinin xxx kisisine ait oldugunu kabul ediyor ve paylasmayacagimi tekrar satmayacagimi ( bu sartlari artirabilirsiniz. ) taahhut ediyorum.


    Bu tarz bir metin hazirlayip yazicidan cikti alin. Kargo ile oyun yapan kisiye gonderin. ISLAK İMZA OLMASİ ŞART. BU SEBEPLE KARGO İLE GONDERMELİSİNİZ VE O İMZALAYİP GERİ GONDERMELİ.

    imza atmadan once

    Sozlesmeyi okudum, anladim ve kabul ediyorum.

    seklinde ibareyi kendi el yazisiyla yazsin mutlaka. daha sonra ayni sekilde isim soyisim imza ve adres telefon bilgilerini de eklesin.

    Yazim hatalarim olabilir telefondan gonderiyorum.
    Teşekkürler hocam.. Yalnız arkadaş yurt dışında olduğu için ben hani online nasıl yaparız diye sormuştum.
  • 17-02-2017, 21:05:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O zaman resmiyeti olmaz ama caydırıcılık olması için metni hazırlayıp ona mail atın. O yazdırıp imzalasın yukarıda yazdığım ibareyi eliyle yazarak. Daha sonra kağıdı eğer imkan varsa taratıp size mail atsın yoksa fotoğrafını çekip imza atsın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:13 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:43 --

    Fotoğrafını çekip mail atsın