O zaman resmiyeti olmaz ama caydırıcılık olması için metni hazırlayıp ona mail atın. O yazdırıp imzalasın yukarıda yazdığım ibareyi eliyle yazarak. Daha sonra kağıdı eğer imkan varsa taratıp size mail atsın yoksa fotoğrafını çekip imza atsın.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:13 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:43 --
Fotoğrafını çekip mail atsın