• 12-01-2017, 13:32:13
    #1
    DEVLET OPERATÖRLERE EL ATTI, ALINAN TÜM FAZLA TUTARLAR GERİ ÖDENİYOR...

    Merhaba arkadaşlar, Geçmişten bugüne kadar kullanmış olduğunuz adınıza kayıtlı Cep telefonu, ev telefonu, internet vs vs vs. faturalarından alacağınız olabilir, girin hemen kontrol edin-

    Bugüne kadar kullanmış olduğunuz cep telefonlarının geçmişte ödediğiniz faturalara BTK müdahale etti ve vatandaşlardan alınan fazla tutarlar hemen hesabınıza iade ediliyor.

    benim kalu beladan kalan, seneler önce iptal ettirdiğim vodafondan 107 tl alacağım çiktı, birinden de 2 tl civarı çıktı alacağım çıktı, 2 gün sürmedi iade ettiler. sadece ibanınızı girmeniz yeterli.. hesabıma hemen yatırdılar... (2 gün sürdü)

    DETAY VE KAYNAK İÇİN GİR OKU...
    Çok daha detay için gir oku


    DİREK SORGULAMAYA GİREBİLMENİZ İÇİN E-DEVLET ÜZERİNDEN GİRİŞ İÇİN TIKLA








  • 12-01-2017, 13:35:21
    #2
    Güzel bilgi hocam teşekkürler,

    Edit;

    Alacağım varmış durduk yere para geldi bir yerden
  • 12-01-2017, 13:40:30
    #3
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bilgi hocam teşekkürler,

    Edit;

    Alacağım varmış durduk yere para geldi bir yerden
    Süper ya, benide geçmişte soymuşlar, sesimizi edememiştik, 109 TL, iade ettiler...
  • 12-01-2017, 13:56:50
    #4
    Ben zararlı çıktım alacak 0
    Borç 120 Lira

    10 Senelik 2 tane kurumsal super online alacak 0
  • 12-01-2017, 14:08:46
    #5
    çok teşekkürler ttnetten 95 tl alacağım çıktı hemen iban no ile istedim
  • 12-01-2017, 14:46:48
    #6
    TÜRKSAT tan 0,24krş alsam mı yoksa hazinesinde kalsa mı
  • 12-01-2017, 15:18:56
    #7
    Bende borçlu çıktım. e-devlette 2012 yılı yazıyor. Turktelekomda 2013 yılı yazıyor ilginç
  • 12-01-2017, 15:42:45
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRKSAT tan 0,24krş alsam mı yoksa hazinesinde kalsa mı
    Ben bırakmam arkadaş bunlarda bir şey borç olunca anında dibinde bitiyorlar. Verecek olunca kimsenin haberi yok başvuran alıyor.

    Benim diğer kurumdan 0,01 kuruş çıktı onada IBAN attım hemen

    1 kuruş olsa bırakmam bunlarda.
  • 12-01-2017, 17:39:41
    #9
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bırakmam arkadaş bunlarda bir şey borç olunca anında dibinde bitiyorlar. Verecek olunca kimsenin haberi yok başvuran alıyor.

    Benim diğer kurumdan 0,01 kuruş çıktı onada IBAN attım hemen

    1 kuruş olsa bırakmam bunlarda.
    Avea işletmecisinde 5 tanesi aktif, 4 tanesi pasif olmak üzere toplam 9 adet abonelik bilginiz bulunmaktadır. Aboneliklerinizin toplam borç tutarı 87,75 TL, toplam alacak tutarı 0,00 TL'dir.