mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TÜRKSAT tan 0,24krş alsam mı yoksa hazinesinde kalsa mı
Ben bırakmam arkadaş bunlarda bir şey borç olunca anında dibinde bitiyorlar. Verecek olunca kimsenin haberi yok başvuran alıyor.

Benim diğer kurumdan 0,01 kuruş çıktı onada IBAN attım hemen

1 kuruş olsa bırakmam bunlarda.