• 09-01-2017, 20:43:38
    #1
    Arkadaşlar 6 ay önce apandist yırtıldığından dolayı ameliyat oldum. Kalın bağırsağım 15'cm kadar kesildi.
    Ameliyat sonrası gelen patolojiyle kolon kanseri teşhisi koydular.
    8 kür kemoterapi yazıldı ve ben şuan inşallah çarşamba günü 7.'yi alacağım.
    Fakat askerlik için erteleme şansım yok üniversiteden 2015 de mezun oldum ve 2017 kasım son tarih.
    Yakınınızdan vs bilgisi olan var mı? İlacın yaptığı bazı etkiler var geçer mi bilmiyorum askerde sıkıntı olabilecek şeyler.
    Askerlik yapmak istemediğim için vs. değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın.

    Edit: Arkadaşlar belki ihtiyacı olan vardır diye yazıyorum askerlikten muaf oldum aynı durumda olanlar varsa muaf olabilirler. Allah kimsenin başına vermesin yinede.
  • 09-01-2017, 20:58:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Reklam67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 6 ay önce apandist yırtıldığından dolayı ameliyat oldum. Kalın bağırsağım 15'cm kadar kesildi.
    Ameliyat sonrası gelen patolojiyle kolon kanseri teşhisi koydular.
    8 kür kemoterapi yazıldı ve ben şuan inşallah çarşamba günü 7.'yi alacağım.
    Fakat askerlik için erteleme şansım yok üniversiteden 2015 de mezun oldum ve 2017 kasım son tarih.
    Yakınınızdan vs bilgisi olan var mı? İlacın yaptığı bazı etkiler var geçer mi bilmiyorum askerde sıkıntı olabilecek şeyler.
    Askerlik yapmak istemediğim için vs. değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın.
    hocam çok geçmiş olsun umarım eski sağlıgına kısa sürede dönersin. ama sen askerliği düşünme şuanda eski sağlıgına kavusmayı düşün ve moralini hiç bozma askere gidecek cok adam var. Sen dur önce saglık
  • 09-01-2017, 20:59:46
    #3
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok geçmiş olsun umarım eski sağlıgına kısa sürede dönersin. ama sen askerliği düşünme şuanda eski sağlıgına kavusmayı düşün ve moralini hiç bozma askere gidecek cok adam var. Sen dur önce saglık
    Sağolun hocam inşallah, o günleri dört gözle bekliyorum Yaklaştığı için birşeyler yapıp öğrenmem lazım o yüzden ön araştırma yapayım dedim.
  • 09-01-2017, 21:05:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Reklam67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam inşallah, o günleri dört gözle bekliyorum Yaklaştığı için birşeyler yapıp öğrenmem lazım o yüzden ön araştırma yapayım dedim.
    üstad askerlik şubesini arasan ya da gitsen en net çözüm o
  • 09-01-2017, 21:07:07
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Ostomi açıldı mı hocam?
  • 09-01-2017, 21:08:53
    #6
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ostomi açıldı mı hocam?
    ilk kez duydum internetten baktım şimdi de açılmadı hocam.
  • 09-01-2017, 21:09:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Allah acil sifalar versin.Allah yardımcınız olsun.Askerlik falan takma böyle şeyleri üstad.
  • 09-01-2017, 21:09:28
    #8
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad askerlik şubesini arasan ya da gitsen en net çözüm o
    tedavilerden sonra o yollara başvuracağım
  • 09-01-2017, 21:09:40
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Kolostomi torbası kullanıyor olsaydınız çürük verirlerdi ama şu durumda yine yaptıracaklarını sanmıyorum hocam.