Arkadaşlar 6 ay önce apandist yırtıldığından dolayı ameliyat oldum. Kalın bağırsağım 15'cm kadar kesildi.
Ameliyat sonrası gelen patolojiyle kolon kanseri teşhisi koydular.
8 kür kemoterapi yazıldı ve ben şuan inşallah çarşamba günü 7.'yi alacağım.
Fakat askerlik için erteleme şansım yok üniversiteden 2015 de mezun oldum ve 2017 kasım son tarih.
Yakınınızdan vs bilgisi olan var mı? İlacın yaptığı bazı etkiler var geçer mi bilmiyorum askerde sıkıntı olabilecek şeyler.
Askerlik yapmak istemediğim için vs. değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın.
Edit: Arkadaşlar belki ihtiyacı olan vardır diye yazıyorum askerlikten muaf oldum aynı durumda olanlar varsa muaf olabilirler. Allah kimsenin başına vermesin yinede.
Kanserim ve Askerlikle ilgili Sorum Var
32
●1.833
- 09-01-2017, 20:43:38
- 09-01-2017, 20:58:31Üyeliği durdurulduhocam çok geçmiş olsun umarım eski sağlıgına kısa sürede dönersin. ama sen askerliği düşünme şuanda eski sağlıgına kavusmayı düşün ve moralini hiç bozma askere gidecek cok adam var. Sen dur önce saglıkReklam67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2017, 20:59:46Sağolun hocam inşallah, o günleri dört gözle bekliyorummillsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaştığı için birşeyler yapıp öğrenmem lazım o yüzden ön araştırma yapayım dedim.
- 09-01-2017, 21:05:52Üyeliği durdurulduüstad askerlik şubesini arasan ya da gitsen en net çözüm oReklam67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2017, 21:08:53ilk kez duydum internetten baktım şimdi de açılmadı hocam.tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2017, 21:09:28tedavilerden sonra o yollara başvuracağımmillsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaştığı için birşeyler yapıp öğrenmem lazım o yüzden ön araştırma yapayım dedim.