Arkadaşlar 6 ay önce apandist yırtıldığından dolayı ameliyat oldum. Kalın bağırsağım 15'cm kadar kesildi.
Ameliyat sonrası gelen patolojiyle kolon kanseri teşhisi koydular.
8 kür kemoterapi yazıldı ve ben şuan inşallah çarşamba günü 7.'yi alacağım.
Fakat askerlik için erteleme şansım yok üniversiteden 2015 de mezun oldum ve 2017 kasım son tarih.
Yakınınızdan vs bilgisi olan var mı? İlacın yaptığı bazı etkiler var geçer mi bilmiyorum askerde sıkıntı olabilecek şeyler.
Askerlik yapmak istemediğim için vs. değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın.
Edit: Arkadaşlar belki ihtiyacı olan vardır diye yazıyorum askerlikten muaf oldum aynı durumda olanlar varsa muaf olabilirler. Allah kimsenin başına vermesin yinede.