• 07-05-2008, 18:19:27
    #10
    Hiç alışveriş yapmasan bile bir şekilde kâr yapıyor banka.Müthiş paralar dönüyor.
  • 07-05-2008, 18:19:30
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    arkadaşlar arayan numara 0212 4440900 müş
  • 07-05-2008, 18:20:54
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    Şikayetvar.com a bile çıkmışlar

    ŞikayetVar
  • 07-05-2008, 18:42:38
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    isteyene vermiyorlar, istemeyene parası olmayana zorla vermeye çalışıyorlar, adamların yarayına bir durum olmasa zaten niye zorlasınlar
  • 07-05-2008, 19:33:58
    #14
    https://www.r10.net/off-topic/166571-...birakiyor.html

    ilginç bari seninle konuşuyorlar benim tele çağrı atıp kapatıyorlar
  • 07-05-2008, 19:35:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Banada devamlı mesaj geliyor bu Card Finans'tan uyuz oluyorum
  • 07-05-2008, 20:02:57
    #16
    Card Finans bu mail ve mesaj olaylarında oldukça spamcı
  • 07-05-2008, 20:43:15
    #17
    UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/166571-...birakiyor.html

    ilginç bari seninle konuşuyorlar benim tele çağrı atıp kapatıyorlar
    Kontürü bitmiştir sen ara diye bakıyodur
  • 08-05-2008, 00:29:04
    #18
    Harbi he...beni en az 2 haftada 10 kere aramışlardır (sabah 8de başlıyor akşam 18e kadar ısrarla). Arama derken, çağrı atıp bırakıyorlar ): allah akıl fikir versin. Finansbank rezilliği işte.

    Herhalde anlaşmaları var bir tel firmasıyla, bizim merak edip aramamızı bekliyorlar, biz arayınca onlar dakika başına 0.50$ kazanıyorlar Böyle giderse birkaç aya büyürler, aynen devam finans bank...çok büyük işler başaracaksınız siz ...