UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/166571-...birakiyor.html

ilginç bari seninle konuşuyorlar benim tele çağrı atıp kapatıyorlar
Kontürü bitmiştir sen ara diye bakıyodur