Harbi he...beni en az 2 haftada 10 kere aramışlardır (sabah 8de başlıyor akşam 18e kadar ısrarla). Arama derken, çağrı atıp bırakıyorlar ): allah akıl fikir versin. Finansbank rezilliği işte.

Herhalde anlaşmaları var bir tel firmasıyla, bizim merak edip aramamızı bekliyorlar, biz arayınca onlar dakika başına 0.50$ kazanıyorlar Böyle giderse birkaç aya büyürler, aynen devam finans bank...çok büyük işler başaracaksınız siz ...