• 13-11-2016, 15:01:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selam,

    evde bir odayı studyo yapmak istiyorum.Evde studyo kuran veya ilgili olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
  • 13-11-2016, 18:05:03
    #2
    Evde amatör bir şekilde kayıt alabilirsin.

    Öncelikle enstürman kaydı mı yoksa vokal kaydı mı yapacaksınız? Buna göre satın alacağınız donanımlar değişiklik gösterecektir.

    İlk aşamada odanın duvarlarını ses yalıtım malzemelerine göre kaplamanız gerekiyor.
    http://www.tayfungol.com/ev-studyosu...eme-pozisyonu/
    Bu konuda bu linkten yardım alabilirsiniz.

    Devamı için daha detaylı bilgiye ihtiyacımız var. Bütçe ve Vokal-Enstürman konusunda.
    Ama genel olarak başlangıç için, mikrofon ve mikrofon aksesuarları, ses kartı ve bilgisayar yeterli.
  • 13-11-2016, 22:03:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde amatör bir şekilde kayıt alabilirsin.

    Öncelikle enstürman kaydı mı yoksa vokal kaydı mı yapacaksınız? Buna göre satın alacağınız donanımlar değişiklik gösterecektir.

    İlk aşamada odanın duvarlarını ses yalıtım malzemelerine göre kaplamanız gerekiyor.
    http://www.tayfungol.com/ev-studyosu...eme-pozisyonu/
    Bu konuda bu linkten yardım alabilirsiniz.

    Devamı için daha detaylı bilgiye ihtiyacımız var. Bütçe ve Vokal-Enstürman konusunda.
    Ama genel olarak başlangıç için, mikrofon ve mikrofon aksesuarları, ses kartı ve bilgisayar yeterli.
    hocam yaıtımla ılgılı sıkıntı olmaz ev dublex ust katta calıcam zaten en fazla bızım alt kata gıder dıger apartman bosluguyla mesafe var bayaga.

    Benim hem vokal hem de enstruman kaydı yapmam lazım gitar calıyorum hocam aslında yyanı studyo kayıt yapmasam da olur mesela sokakta calıp soyleyenler ne ıle hem mıkrofonu hem de gıtarın sesını alıorlar ? kayıdı kameraylada yapabılırım cunku prof bır kayıt ıstemıyorum sadece gıtar sesını ve kendı sesımı haporlorden duymak ıstıyorum caıp soylerken
  • 14-11-2016, 09:57:36
    #4
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yaıtımla ılgılı sıkıntı olmaz ev dublex ust katta calıcam zaten en fazla bızım alt kata gıder dıger apartman bosluguyla mesafe var bayaga.

    Benim hem vokal hem de enstruman kaydı yapmam lazım gitar calıyorum hocam aslında yyanı studyo kayıt yapmasam da olur mesela sokakta calıp soyleyenler ne ıle hem mıkrofonu hem de gıtarın sesını alıorlar ? kayıdı kameraylada yapabılırım cunku prof bır kayıt ıstemıyorum sadece gıtar sesını ve kendı sesımı haporlorden duymak ıstıyorum caıp soylerken
    Bu bahsettiğin şey stüdyo değildir ama. O zaman video kamera al bir tane onunla kayıt et, ya da cep telefonu ile kayıt et.

    Ama Ev Stüdyosu dediğinde işler değişir. Önce ne yapacağına karar ver, ona göre yol gösteririm.
  • 14-11-2016, 11:22:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bahsettiğin şey stüdyo değildir ama. O zaman video kamera al bir tane onunla kayıt et, ya da cep telefonu ile kayıt et.

    Ama Ev Stüdyosu dediğinde işler değişir. Önce ne yapacağına karar ver, ona göre yol gösteririm.
    hocam kayıt değil de mikrofon ve gitardan aynı anda ses almak istiyorum ne almam gerekiyor bunun için gitar elektro klasik gitar yamaha jack girişi vs var bununla mikrofondan aynı anda haporlorden ses almam lazım