hocam yaıtımla ılgılı sıkıntı olmaz ev dublex ust katta calıcam zaten en fazla bızım alt kata gıder dıger apartman bosluguyla mesafe var bayaga.
Benim hem vokal hem de enstruman kaydı yapmam lazım gitar calıyorum hocam aslında yyanı studyo kayıt yapmasam da olur mesela sokakta calıp soyleyenler ne ıle hem mıkrofonu hem de gıtarın sesını alıorlar ? kayıdı kameraylada yapabılırım cunku prof bır kayıt ıstemıyorum sadece gıtar sesını ve kendı sesımı haporlorden duymak ıstıyorum caıp soylerken
Bu bahsettiğin şey stüdyo değildir ama. O zaman video kamera al bir tane onunla kayıt et, ya da cep telefonu ile kayıt et.
Ama Ev Stüdyosu dediğinde işler değişir. Önce ne yapacağına karar ver, ona göre yol gösteririm.