Arkadaşlar Üniversite Sınavım yaklaşıyor Gemi Mühendisliği bölümünü düşünüyorum.
Bu bölüm hakkında bilgisi olan varmı acaba iş bulma olanakları,maaş olarak bu bölümü önerirmisiniz arkadaşlar.
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.
Gemi Mühendisi olanınız varmı ? (Birkaç sorum varda)
0
●256