Arkadaşlar Üniversite Sınavım yaklaşıyor Gemi Mühendisliği bölümünü düşünüyorum.

Bu bölüm hakkında bilgisi olan varmı acaba iş bulma olanakları,maaş olarak bu bölümü önerirmisiniz arkadaşlar.
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.