• 19-10-2016, 11:15:25
    #1
    Arkadaşlar son zamanlarda şunu fark ettim insanlar gelip konuma istediklerini yazıyorlar isterse hakaret ediyorlar. Fakat sadece mesajlar silinip herşey güllük gülüstanlıkmış gibi devam ediliyor.

    Hani kurallar değiştiyse konulara balta olmak ve hakaret etmek serbest ise bende bundan sonra o şekilde hareket edeceğim.
  • 19-10-2016, 11:17:32
    #2
    En basitinden bu konumda dün yazılanlara bakabilirsiniz. Ne insanlarla karşılaşıyoruz. Gittikçe insan sinirlerine hakim olamıyor ne yazık ki.
  • 19-10-2016, 11:28:08
    #3
    wanderlust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En basitinden bu konumda dün yazılanlara bakabilirsiniz. Ne insanlarla karşılaşıyoruz. Gittikçe insan sinirlerine hakim olamıyor ne yazık ki.
    Sadece okuduklarımdan özetliyorum herhangi bir yorum katmadan.

    Sizin temada mobilde sıkıntı varmış sizde yapmayacağım bazı müşterilerim çok kırdı beni alırken iyice kontrol etseydiniz temada sıkıntılar olabilir kusursuz bir tema yapmadım güncellemeyi bekleyin demişsiniz.
  • 19-10-2016, 11:32:17
    #4
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece okuduklarımdan özetliyorum herhangi bir yorum katmadan.

    Sizin temada mobilde sıkıntı varmış sizde yapmayacağım bazı müşterilerim çok kırdı beni alırken iyice kontrol etseydiniz temada sıkıntılar olabilir kusursuz bir tema yapmadım güncellemeyi bekleyin demişsiniz.
    Sadece hata olarak değil herkes şunu da yapsana şunuda eklesene diyor ben de hepsini not edip yakın bir zamanda güncelleme ile geleceğini söylüyorum. Ancak o şahsın üslubu çok yanlıştı ki önceki sayfalarda kendisi de benimle ilgili olumlu yorumda bulunmuştu. "Bunu da yapacan" gibi cümlerle kusura bakmasında kimse bana gelmesin siz konuyu yakında takip edemediğiniz için tam kavrayamamışsınız olayı.

    Ki bundan 4-5 gün önce de sidebar ne bileşen ne gibi sorular sorabilen bir müşterimde iade istedi normalde iade yapmıyorum ancak onun yüzünden hem 3 gün banlandım tehdit ettiğim için hem de sinir falan kalmadı yani ki bu müşteri için 40 dklık kurulum videosu çektim 4-5 gün boyunca onca işimin arasında sürekli yardımcı olmaya çalışmıştım.