Arkadaşlar son zamanlarda şunu fark ettim insanlar gelip konuma istediklerini yazıyorlar isterse hakaret ediyorlar. Fakat sadece mesajlar silinip herşey güllük gülüstanlıkmış gibi devam ediliyor.
Hani kurallar değiştiyse konulara balta olmak ve hakaret etmek serbest ise bende bundan sonra o şekilde hareket edeceğim.