• 16-10-2016, 19:10:16
    #1
    2016 KPSS - Ön Lisans Sınavına Giren Arkadaşlar. Sizce Sınav Nasıldı ? Birazda Başka Şeyler Tartışalım Değilmi

    - Bence Çok Zordu. Yoruma Dayalı Bir Sınavdı. Sizinde Görüşlerinizi Alalım.
  • 16-10-2016, 19:28:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Müezzinoğlu kamuya alımları belirli bir süreliğine durdurduklarını söyledi.Bu süre ne kadardır kimse bilmiyor.Madem kamuya alım yapmıyorlar öyle ise neden sınav yapıp insanların ceplerinde ki üç kuruşu da alıyorlar ?
    Allah gençlerimizin yardımcısı olsun.Allah işsizlerin yardımcısı olsun.
  • 16-10-2016, 19:36:07
    #3
    Sözel mantık hariç kolaydı aslında. Daha doğrusu çalışınca yapılmayacak şeyler değil. Çalıştın mı derseniz vakit bulamadım
  • 16-10-2016, 22:01:34
    #4
    Bence sınav hiç yoruma dayalı değildi tamamen net bilgi istemişler.

    Dip not: Kpss'ye Sokullu Mehmet Paşa'yı soksan tarihten kalır!
  • 17-10-2016, 12:48:37
    #5
    Sınav bana girdi.
  • 17-10-2016, 15:45:19
    #6
    Zordu
  • 17-10-2016, 15:49:27
    #7
    Sınav hepimize girdi.