Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Müezzinoğlu kamuya alımları belirli bir süreliğine durdurduklarını söyledi.Bu süre ne kadardır kimse bilmiyor.Madem kamuya alım yapmıyorlar öyle ise neden sınav yapıp insanların ceplerinde ki üç kuruşu da alıyorlar ?
Allah gençlerimizin yardımcısı olsun.Allah işsizlerin yardımcısı olsun.