2016 KPSS - Ön Lisans Sınavına Giren Arkadaşlar. Sizce Sınav Nasıldı ? Birazda Başka Şeyler Tartışalım Değilmi

- Bence Çok Zordu. Yoruma Dayalı Bir Sınavdı. Sizinde Görüşlerinizi Alalım.