Ceza Hukuku Bi sorunum var ?
24
●1.544
- 05-05-2008, 12:42:53valla ben araştiriyorum 1-2 huhuk forumundan. yazilar var screan aldim bügün çoçukla buluşucam. konuşucam. eğer yapmasa. neticesinde. Senin için adli suç duyurusunda başvurucaz. ve sonuçunda bukadar bu kadar ceza alma garantin var. Yol yakinken dön ver cd olay kapansin.. şuan senin kurtuluşun yok bi anlik zevk için geliceğinden. vazx geçme tarzindan konuşucam. eğer yok devam ederse bu iş adli mahkemeye gider. dayak düşünmediğim değil. ama kıza tepkisi olur. ve kıza yazik olur önce konuşmak
- 05-05-2008, 14:34:32Üyeliği durdurulduçocuğun daha önce sabıkası falan yoksa, olay 18 yaşından küçükken gerçekleştiyse ( şimdi kaç yaşında oldukları önemsiz ) mahkemede uslu durursa vs. vs. suçu hafifler..
2-3 yıl hapis cezası alabilir ama bu cezayı ertelemeye çevirir mahkeme büyük ihtimalle, yada para cezasına - 05-05-2008, 18:41:39Üyeliği durdurulduAvukata ihtiyacın bile yok herhangi bir karakola gidip şantaj ve tehdit yüzünden şikayette bulunursan geçerli delillerle polis çocuğu 1-2 gün gözaltına alır ve mahkemeye sevkeder. Tanıdığın polis varsa içerde biraz severler. daha ağzını bile açamaz.... Eski ev sahibimden biliyorum
- 05-05-2008, 18:43:32Üyeliği durduruldugözaltına alamazlar ... ikemetgahı belliyse poliste değil savcıda ifade verirsinalp3r3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle