• 05-05-2008, 12:27:14
    #19
    yok eda felan değil tanimam eda'yi medayi. bakalim bügün çoçukla buluşucam olay ne ne değil anlaticak ona Göre davranicaz. teşekür ederim herkese kız 18+ suç biraz hafifliyo :N
  • 05-05-2008, 12:36:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Dayakmı butür durumlarda dayak ters teper dikkkat edin şahsen ben olsam şantajcının yerinde kılıma zarar gelsin o kıza dünyayı dar ederim :d
  • 05-05-2008, 12:42:53
    #21
    valla ben araştiriyorum 1-2 huhuk forumundan. yazilar var screan aldim bügün çoçukla buluşucam. konuşucam. eğer yapmasa. neticesinde. Senin için adli suç duyurusunda başvurucaz. ve sonuçunda bukadar bu kadar ceza alma garantin var. Yol yakinken dön ver cd olay kapansin.. şuan senin kurtuluşun yok bi anlik zevk için geliceğinden. vazx geçme tarzindan konuşucam. eğer yok devam ederse bu iş adli mahkemeye gider. dayak düşünmediğim değil. ama kıza tepkisi olur. ve kıza yazik olur önce konuşmak
  • 05-05-2008, 14:34:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    çocuğun daha önce sabıkası falan yoksa, olay 18 yaşından küçükken gerçekleştiyse ( şimdi kaç yaşında oldukları önemsiz ) mahkemede uslu durursa vs. vs. suçu hafifler..

    2-3 yıl hapis cezası alabilir ama bu cezayı ertelemeye çevirir mahkeme büyük ihtimalle, yada para cezasına
  • 05-05-2008, 18:33:26
    #23
    Şimdiye kadar kaç kopyasını yapmıştır o...
  • 05-05-2008, 18:41:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Avukata ihtiyacın bile yok herhangi bir karakola gidip şantaj ve tehdit yüzünden şikayette bulunursan geçerli delillerle polis çocuğu 1-2 gün gözaltına alır ve mahkemeye sevkeder. Tanıdığın polis varsa içerde biraz severler. daha ağzını bile açamaz.... Eski ev sahibimden biliyorum
  • 05-05-2008, 18:43:32
    #25
    Üyeliği durduruldu
    alp3r3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukata ihtiyacın bile yok herhangi bir karakola gidip şantaj ve tehdit yüzünden şikayette bulunursan geçerli delillerle polis çocuğu 1-2 gün gözaltına alır ve mahkemeye sevkeder. Tanıdığın polis varsa içerde biraz severler. daha ağzını bile açamaz.... Eski ev sahibimden biliyorum
    gözaltına alamazlar ... ikemetgahı belliyse poliste değil savcıda ifade verirsin