alp3r3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukata ihtiyacın bile yok herhangi bir karakola gidip şantaj ve tehdit yüzünden şikayette bulunursan geçerli delillerle polis çocuğu 1-2 gün gözaltına alır ve mahkemeye sevkeder. Tanıdığın polis varsa içerde biraz severler. daha ağzını bile açamaz.... Eski ev sahibimden biliyorum
gözaltına alamazlar ... ikemetgahı belliyse poliste değil savcıda ifade verirsin