• 18-10-2016, 19:41:42
    #10
    Kurumsal Üye
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende versem, benimkine de bakabilir misiniz?
    Gönderin bilgilendirmeye çalışayım.
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başta garanti paramatik hesabı mı açalım diyorsun? yoksa direk kredi kartı başvurusu mu?

    edit : gerçi ben bir ara, internetten kredi kartı başvurusunda bulundum 3-4 defa yok arkadaş yok vermiyorlar adamlar. bloklayacaklar artık beni.
    Sizinkine de sabah bakıp bilgi vermeye çalışacağım.
  • 18-10-2016, 21:37:26
    #11
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderin bilgilendirmeye çalışayım.


    Sizinkine de sabah bakıp bilgi vermeye çalışacağım.
    limitim 6k ,nasıl yükseltiriz 10 15k gerekiyor esnaf
  • 18-10-2016, 23:21:52
    #12
    Kurumsal Üye
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    limitim 6k ,nasıl yükseltiriz 10 15k gerekiyor esnaf
    Beyan ettiğiniz gelire dayalı olarak yükseltiliyor. Örneğin aylık 5000 TL gelir beyan ederseniz tüm kredi kartlarınızın toplam limiti 20000 TL'yi geçemiyor. Ticari kart ise mali verilerinizi iletmenizi isterler, bireysel kart kullanıyorsanız mesaj ile deneyebilirsiniz bankaya göre.
  • 18-10-2016, 23:34:35
    #13
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyan ettiğiniz gelire dayalı olarak yükseltiliyor. Örneğin aylık 5000 TL gelir beyan ederseniz tüm kredi kartlarınızın toplam limiti 20000 TL'yi geçemiyor. Ticari kart ise mali verilerinizi iletmenizi isterler, bireysel kart kullanıyorsanız mesaj ile deneyebilirsiniz bankaya göre.
    Belge vermeden arttirdim hep şuan 8k gelir var dedik belge vermedik 6k limit verdiler
  • 19-10-2016, 01:36:57
    #14
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar durum aynen başlıkta yazdığı gibi

    Aslında ihtiyacım yok ama bir köşede dursun, bazen lazım oluyor kullanırım diye kart başvurusu yapıyorum. Hangi bankaya başvurursam red yiyorum.

    Hayatımda hiç kredi kartı vs kullanmadım, kredi çekmedim. Kara listede falan olmam imkansız.

    6 aydır sigortalıyım, sigortam da yüksek yatıyor Allah'a çok şükür.

    ama yine de bana kredi kartı vermiyorlar habire red yiyorum

    Sanırım bu bir işaret, kredi kartı kullanmamam gerektiğine dair

    Siz ne düşünüyorsunuz?


    Hocam bugün sabah denk geldim konunuza. İşlerim çok yoğun, kafam karışık halde öyle bir bakınayım dedim. Okudum, yaklaşık 15-20 dakika sonra ev telefonum çaldı. O kafa karışıklığı ile telefonu açtım. Adımı vererek, ben X bankadan arıyorum kredi kartı için tanıtım yapıp başvurunuzu alıyorum dedi telefonda ki beyfendi (!)

    Neyse efendim, normalde böyle şeylerde çok dikkatliyimdir her yerde okuyoruz sonuçta. İnsanlar nasıl kanarlar böyle şeylere der dururdum. Ama ya nasip başımı duvarlara vurdum bugün. Laflarımı da teker teker hazmederek yedim.

    Sizin konuyu okuyunca dedim tamam yapalım başvuruyu. Ne numaraya baktım, ne adama soru sordum. Afedersiniz saf gibi ev adresimi, telefon numaramı, Tc kimlik numaramı adama bir güzel verdim. O kadar iyi konuşuyor ki, deniz görmüş balık gibi hoop daldım resmen. En ufak şeyden şüphe duyan ben, bundan ne hikmetse 1 gram şüphelenmedim.

    Telefonu kapattık. Saf gibi hala sırıtıyorum. Aman canım benimde kredi kartım olsun işte falan diye geziniyorum evin içinde. 10 dakika sonra bir jeton düştü. Dedim ki, yahu bu adam kredi kartı başvurusu için eşimin adını niye istedi? Hadi o istedi, ben neden verdim? Üstelik adama sigortamın olmadığını ve freelance çalıştığımı belirttiğim halde, neden bana kredi kartı vermek istedi? Hadi o vermek istedi, ben vermeyeceklerini bildiğim halde neden böyle salak saçma bir işe girdim? Bunlar yaklaşık 1 saat beynimi kemirdi.

    Neyse bu adı geçen bankayı aradım, demesinler mi bizim böyle bir numaramız yok diye. Beynimden aşağı kaynar sular döküldü a dostum.
    Sigortam, kredi kartım falan olmadığı için ilk defa bu kadar sevindiğimi hatırlıyorum ömrü hayatımda.

    Geleceğim nokta şu, boşver kredi kartı falan alma. Ne gerek var? Bak ne mutlu böyle.

    Numarayı da vereyim dalgınlığınıza gelip, benim gibi saflık yapmayın. 0 444 0 (altı yüz altmış altı)

    Edit : Başında ki sıfırı çok sonradan farkettim, günahı sizin olsun mu hocam?
  • 19-10-2016, 13:34:42
    #15
    Zehirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün sabah denk geldim konunuza. İşlerim çok yoğun, kafam karışık halde öyle bir bakınayım dedim. Okudum, yaklaşık 15-20 dakika sonra ev telefonum çaldı. O kafa karışıklığı ile telefonu açtım. Adımı vererek, ben X bankadan arıyorum kredi kartı için tanıtım yapıp başvurunuzu alıyorum dedi telefonda ki beyfendi (!)

    Neyse efendim, normalde böyle şeylerde çok dikkatliyimdir her yerde okuyoruz sonuçta. İnsanlar nasıl kanarlar böyle şeylere der dururdum. Ama ya nasip başımı duvarlara vurdum bugün. Laflarımı da teker teker hazmederek yedim.

    Sizin konuyu okuyunca dedim tamam yapalım başvuruyu. Ne numaraya baktım, ne adama soru sordum. Afedersiniz saf gibi ev adresimi, telefon numaramı, Tc kimlik numaramı adama bir güzel verdim. O kadar iyi konuşuyor ki, deniz görmüş balık gibi hoop daldım resmen. En ufak şeyden şüphe duyan ben, bundan ne hikmetse 1 gram şüphelenmedim.

    Telefonu kapattık. Saf gibi hala sırıtıyorum. Aman canım benimde kredi kartım olsun işte falan diye geziniyorum evin içinde. 10 dakika sonra bir jeton düştü. Dedim ki, yahu bu adam kredi kartı başvurusu için eşimin adını niye istedi? Hadi o istedi, ben neden verdim? Üstelik adama sigortamın olmadığını ve freelance çalıştığımı belirttiğim halde, neden bana kredi kartı vermek istedi? Hadi o vermek istedi, ben vermeyeceklerini bildiğim halde neden böyle salak saçma bir işe girdim? Bunlar yaklaşık 1 saat beynimi kemirdi.

    Neyse bu adı geçen bankayı aradım, demesinler mi bizim böyle bir numaramız yok diye. Beynimden aşağı kaynar sular döküldü a dostum.
    Sigortam, kredi kartım falan olmadığı için ilk defa bu kadar sevindiğimi hatırlıyorum ömrü hayatımda.

    Geleceğim nokta şu, boşver kredi kartı falan alma. Ne gerek var? Bak ne mutlu böyle.

    Numarayı da vereyim dalgınlığınıza gelip, benim gibi saflık yapmayın. 0 444 0 (altı yüz altmış altı)

    Edit : Başında ki sıfırı çok sonradan farkettim, günahı sizin olsun mu hocam?
    valla aynısını ben de yaşadım, akbank dediler bir sürü bilgi verdim, daha sonra kredi kartı başvuru sonuçlarına bakayım dedim bi baktım başvurunuz bulunmamaktadır diyor

    inşallah başımıza bir iş gelmez
  • 19-10-2016, 13:36:39
    #16
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla aynısını ben de yaşadım, akbank dediler bir sürü bilgi verdim, daha sonra kredi kartı başvuru sonuçlarına bakayım dedim bi baktım başvurunuz bulunmamaktadır diyor

    inşallah başımıza bir iş gelmez
    Herşeyin hayırlısı hocam, ağlanacak halimize gülüyoruz. Ne hoş.