• 13-10-2016, 11:35:39
    #10
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 80 derece gayet normal, ama siz yinede termal macunu ve temizliğini yapın . Windows 10 kullanıyorsanız fan kararsız çalışabilir. En azından benim kullandığım zamanda öyleydi sonrakı güncellemelerde düzelmiş olabilir . Bios uptade varsa güncellemeyi deneyin .



    Hocam ilk aldığınızdakı ısı değerlerinizi sonradan almamanız normal. Bu hemen hemen her laptopta aynıdır. Bu normal bişeyde sıcaklık değerleriniz kaç derece .

    Herşey gelişiyor ama elimizdeki bilgisayar geriliyor .

    Ben 90 derece ile oyun oynuyordum .
    Isınması sorun değil hocam fan'ın bu kadar çok çalışması canımı sıkıyor açıkcası. Birde 3 tane fan çıkışı var.Biostan maalesef fan kontrolu sağlayamıyorum eski biosta vardı fakat hangi sürüm olduğunu bulamadım. Yenisinde maalesef fan control bulunmuyor.
  • 13-10-2016, 11:39:14
    #11
    mecerak48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isınması sorun değil hocam fan'ın bu kadar çok çalışması canımı sıkıyor açıkcası. Birde 3 tane fan çıkışı var.Biostan maalesef fan kontrolu sağlayamıyorum eski biosta vardı fakat hangi sürüm olduğunu bulamadım. Yenisinde maalesef fan control bulunmuyor.
    Boştaykende fan son hızdamı çalışıyor.
  • 13-10-2016, 11:43:49
    #12
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boştaykende fan son hızdamı çalışıyor.
    Yok hocam boştayken sıkıntı yok. Tek sıkıntı sanırım GPU'da. Termal macunu halledeceğim yarın. NOCTUA N1-H1 aldım internetten. Sadece gpu fanı çalışıyor. Acaba diyorum gpulardan fanlara giden bakırların içi pislik mi dolu fakat şimdi oraya girişsem içindeki gaz kaçarsa değiştirmek zorunda kalırım.
  • 13-10-2016, 12:01:35
    #13
    mecerak48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam boştayken sıkıntı yok. Tek sıkıntı sanırım GPU'da. Termal macunu halledeceğim yarın. NOCTUA N1-H1 aldım internetten. Sadece gpu fanı çalışıyor. Acaba diyorum gpulardan fanlara giden bakırların içi pislik mi dolu fakat şimdi oraya girişsem içindeki gaz kaçarsa değiştirmek zorunda kalırım.
    Hocam oyun oynarken gpu fanı çalışması normal bir durum . Ama boştayken sürekli son hızlarda çalışması normal değil .

    Bildiğim kadarı ile o bakır boruların iki tarafıda kapalı yanı toz girmesi imkansız sadece ucundaki ızgaraların temizliğini yapıp hava giriş çıkışını rahatlatmanız yeterli.
  • 13-10-2016, 12:07:35
    #14
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 80 derece gayet normal, ama siz yinede termal macunu ve temizliğini yapın . Windows 10 kullanıyorsanız fan kararsız çalışabilir. En azından benim kullandığım zamanda öyleydi sonrakı güncellemelerde düzelmiş olabilir . Bios uptade varsa güncellemeyi deneyin .



    Hocam ilk aldığınızdakı ısı değerlerinizi sonradan almamanız normal. Bu hemen hemen her laptopta aynıdır. Bu normal bişeyde sıcaklık değerleriniz kaç derece .

    Herşey gelişiyor ama elimizdeki bilgisayar geriliyor .

    Ben 90 derece ile oyun oynuyordum .
    ben oyun falan oynamıyorum hocam, çok fazla chromeda takılıyorum sadece iş güç.

    50-60 derece falan sürekli işlemci
  • 13-10-2016, 12:13:07
    #15
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben oyun falan oynamıyorum hocam, çok fazla chromeda takılıyorum sadece iş güç.

    50-60 derece falan sürekli işlemci
    Hocam normal kullanımda 50-60 çok değil, işlemciniz nedir .
  • 13-10-2016, 12:24:11
    #16
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normal kullanımda 50-60 çok değil, işlemciniz nedir .
    i5 4. nesil hocam
  • 13-10-2016, 13:23:20
    #17
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i5 4. nesil hocam
    Dediğim gibi, günlük kullanımda bu sıcaklık normal bir değer .
  • 13-10-2016, 17:10:14
    #18
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oyun oynarken gpu fanı çalışması normal bir durum . Ama boştayken sürekli son hızlarda çalışması normal değil .

    Bildiğim kadarı ile o bakır boruların iki tarafıda kapalı yanı toz girmesi imkansız sadece ucundaki ızgaraların temizliğini yapıp hava giriş çıkışını rahatlatmanız yeterli.
    Fan sesi aşırı rahatsız ediyor hocam yoksa bir sıkıntı yok diyebiliriz. Fan sesi çok fazla.