Isınması sorun değil hocam fan'ın bu kadar çok çalışması canımı sıkıyor açıkcası. Birde 3 tane fan çıkışı var.Biostan maalesef fan kontrolu sağlayamıyorum eski biosta vardı fakat hangi sürüm olduğunu bulamadım. Yenisinde maalesef fan control bulunmuyor.
Boştaykende fan son hızdamı çalışıyor.