FarukGenc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
esnafsan veya bilgin varsa bunlar çok ufak ayrıntılar.GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
11
●521
esnafsan veya bilgin varsa bunlar çok ufak ayrıntılar.
bizde biliyoruz ama birde şöyle düşünün daha 1 yıl öncesine 5krş ken sınıf dolsun diye 3krş kayıt bile alıyorlardı hikaye bence bakmayın siz 