• 24-09-2016, 15:15:05
    #10
    FarukGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklı olabilirsiniz ancak zaten bu taban fiyat uygulaması rekabeti önlemek amacıylada getirildi , kağıt üzerinde yazılanlara takılmıyorum ama her şeyin bir kuralı olmalı esasına inanıyorum.
    Ordaki rekabette nakit aldığı adam ile kredi kartı ile aldığı adam arasında 200 lira fark olsa kredi kartı ile alan adam şikayet etse o kurs kapatılır kısaca bu bir suç
    Hocam çok basit adam karından düşer faturada taban gösterir esnafsan veya bilgin varsa bunlar çok ufak ayrıntılar.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-09-2016, 00:40:50
    #11
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok basit adam karından düşer faturada taban gösterir esnafsan veya bilgin varsa bunlar çok ufak ayrıntılar.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam babam esnaf yanında illa ki bir şeyler öğreniyorsunuz . Benim amacım yasak olduğunu söylemek bir şekilde onu kılıfına uyduran firmalar var.Şundan bahsetmek istiyorum ŞİKAYET EDİLİRSE KURS KAPANIR
  • 26-09-2016, 23:20:32
    #12
    FarukGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam babam esnaf yanında illa ki bir şeyler öğreniyorsunuz . Benim amacım yasak olduğunu söylemek bir şekilde onu kılıfına uyduran firmalar var.Şundan bahsetmek istiyorum ŞİKAYET EDİLİRSE KURS KAPANIR
    1050 anlaşmış tüm arkadaşlara teşekkürler demekki oluyormuş hocam bizde biliyoruz ama birde şöyle düşünün daha 1 yıl öncesine 5krş ken sınıf dolsun diye 3krş kayıt bile alıyorlardı hikaye bence bakmayın siz

    tüm arkadaşlara teşekkür ederim.