Hocam babam esnaf yanında illa ki bir şeyler öğreniyorsunuz . Benim amacım yasak olduğunu söylemek bir şekilde onu kılıfına uyduran firmalar var.Şundan bahsetmek istiyorum
ŞİKAYET EDİLİRSE KURS KAPANIR
1050 anlaşmış tüm arkadaşlara teşekkürler demekki oluyormuş hocam

bizde biliyoruz ama birde şöyle düşünün daha 1 yıl öncesine 5krş ken sınıf dolsun diye 3krş kayıt bile alıyorlardı hikaye bence bakmayın siz
tüm arkadaşlara teşekkür ederim.