merhaba bugün telefonuma tivibu ile ilgili kampanya olduğunu belirten bir sms geldi, bende mesajdaki telefon numarasını aradım, bir kadın çıktı telefona ve kampanya detaylarını anlattı sonrasında bana bir whatsapp numarası verip bu numaraya kimliğimin önlü arkalı resmini atmamı istedi, bu şekilde işlemlerin tamamlanacağını söyledi. Bende bir anlık dalgınlık ile numaraya kimliğimin resmini attım, daha sonra bu numarayı aradığımda açmadılar telefonu, whatsapptan sizi şikayet edeceğim gibisinden mesaj attıktan sonra beni geri aradılar ve biz türk telekom dağıtım merkeziyiz herhangi bir sorun olmayacak sizi bilgilendireceğiz dediler ama ben güvenemedim, türk telekomu aradım daha sonrasında bu numara bize ait değil dediler ve şikayet kaydı oluşturdum oraya..zaten türk telekom gibi bir firma whatsapptan fotoğraf istemez sonradan uyandım..
bu durumda ne yapmalıyım? bilgisi olan var mı? savcılığa suç duyurusunda bulunmam yeterli midir? yardımcı olursanız çok sevinirim.
dolandırıcılıkla ilgili bir sorunum var
16
●745
- 08-09-2016, 21:00:51
- 08-09-2016, 21:18:57Abonelik satan bir firmadır. Farklı bir bilgi paylaşmadıysanız ciddi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
- 08-09-2016, 21:31:26Bende öyle düşündüm ama tedirgin oldum, kimliğimin önlü arkalı resmini attım sadece.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2016, 21:51:35Gardaş üzerine şirket açarlar, kredi kartı alırlar herşey olur bunun için bir önlem al, firmaya ihtarname çek, savcılıga git şikayetde bulun.icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2016, 21:59:40Kredi/kredi kartı falan alamazlar bankalarda kara listedeyim de, ben yarın savcılığa gideyim en iyisi bu sanırım.GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2016, 22:02:16İnternette araştırdın mı bir sürü şey yapabiliyorlarmış bu kimlik fotokobisi ile benim kafama takılan bir çok yere başvurduğumuzda hep kimlik fotokobisi istiyorlar böyle rahatlıkla ortada dolaşan bir şeyle bu kadar kolay iş yapılmamalı. En kolayından bir fotokobici açsa bir sürü kimlik fotokobisi elde eder.
- 08-09-2016, 22:25:07En basiti gidip telefon hattı alır üstüne telefon alır gibi şeyler var.trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2016, 22:39:08Peki nüfus müdürlüğüne ne diye başvurmam gerekiyor hocam? Kimlik bilgilerim çalındığı için mi yeniletmek istiyorum diyim?Kings1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle