DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abonelik satan bir firmadır. Farklı bir bilgi paylaşmadıysanız ciddi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Bende öyle düşündüm ama tedirgin oldum, kimliğimin önlü arkalı resmini attım sadece.