• 01-09-2016, 19:44:03
    #19
    Yüce Allah beterinden tüm müslamanları korusun inşaAllah. Çok şükür ki tedavısı mumkun, burada onemlı olan tedavı surecını kesınlıkle aksatmadan, düzenli bir şekilde sürdürmek. Beslenmelerinizde olabildiğince bitkisel yöntemlere önem verin. Çok geçmiş olsun, ailenizle sağlıklı yıllar dilerim...
  • 01-09-2016, 21:39:47
    #20
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin, iyikide check up yaptırmışsınız.
  • 01-09-2016, 22:19:26
    #21
    Kurumsal Backlink SEO
    expetus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de kan fazlalığı var. Kış günü terliyorum. Ateşim hep var ya da bana öyle geliyor. Her an kalp krizi felç gibi tehditlerle karşı karşıyayım. Bugünüm var yarınım yok. İlaç fayda etmiyor. Dualarınızı bekliyorum.
    Rabbim Yardımcı Olsun
  • 01-09-2016, 23:02:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam check up için maalesef herkesin maddi durumu yeterli olmuyor veya önemsenmiyor ama herkesin yaptırması gerek.
  • 02-09-2016, 06:40:48
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hocam gecmis olsun fakat sunuda unutmamak lazim, bazi adi hastaneler boyle kendilerine check up icin gelen hastalara " iste kaninda suna rastladik inceleme yapmamiz lazim" diyerek fazladan ve luzumsuz para harcatiyorlar. Dikkat etmenizde fayda var.
  • 02-09-2016, 20:59:45
    #24
    Hocam bu check up kaç para tutuyor. Bende bir gideyim kendimden şüpheliyim :/
  • 03-09-2016, 03:13:35
    #25
    Geçmiş olsun hocam, check up hakkında bilgilendirir misin nerede oldun ve ne kadar tuttu birde hangi tetkiklerden geçtin ?
  • 03-09-2016, 11:40:34
    #26
    Neyseki çok ağır birşey değilmiş, okurken kesin kalp, karaciğer, böbrek yetmezliği'dir dedim .