• 31-08-2016, 23:28:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    check up fiyatı ne kadar ?
    Talebinize göre değişken örnek olarak.Ben baba mı beyin timoru yüzünden kaybettim.Bu sebeble beyin mr testleri de yaptırdım.İnsanlar da soy ağaçların da ki hastalıklara göre check up paketlerin de extra talepler de buluna biliyor.İline göre hastanın taleplerine göre hatta check up yapılan hastanenin ününe göre check up fiyatları da değişkenlik gösteriyor.
  • 31-08-2016, 23:40:56
    #11
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talebinize göre değişken örnek olarak.Ben baba mı beyin timoru yüzünden kaybettim.Bu sebeble beyin mr testleri de yaptırdım.İnsanlar da soy ağaçların da ki hastalıklara göre check up paketlerin de extra talepler de buluna biliyor.İline göre hastanın taleplerine göre hatta check up yapılan hastanenin ününe göre check up fiyatları da değişkenlik gösteriyor.

    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Check up nerede yaptırdınız ve ortalama fiyat bilgisi sahibi olmuşsunuzdur elbet , fiyatlar hakkında ortalama bilgi verebilmeniz mümkün mü ? Yakın zamanda bende yaptırmak istiyorum ve araştırmalarım sonucu fiyat bilgisine rastlamadım açıkçası. Bilgilendirmeniz mümkün ise çok makbule geçer.
  • 31-08-2016, 23:41:31
    #12
    Kurumsal Üye
    Aslında tam olarak kendime koyduğum teşhis sizinkiyle aynı. Check up yaptırmakta fayda var.

    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
  • 01-09-2016, 00:17:53
    #13
    Asiri kan iltihabi mi ?
    Yanlis anlamayin ama doktor size tam olarak bunu mu soyledi ? Bu bir tani degil, bulgu.
    Bir cok hastalik kanda iltihap bulgusu verebilir.
    Ayrica bahsettiginiz, kendi kendine tani koyma veya internetten tani arastirma (ki bu genelde insani depresyona kadar goturur) su zamanin asilmasi gereken en onemli sorunudur.

    Gecmis olsun, yardim gerekirse tahsilim dahilinde yardimci olmaya calisirim.
  • 01-09-2016, 00:26:42
    #14
    Aynı Durum Bendede Var,Hiç Birşeye Hevesim Yok,Bıkkınlık Var.
  • 01-09-2016, 12:05:02
    #15
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir yıldır üzerimde hani derler ya böyle ölü toprağı serpilmiş gibi bir ruh halim vardı.Ağrı yok sızı yok buna benzer hiç bir hastalık belirtim yoktu ama üzerimde muhazam bir halsizlik keyifsizlik isteksizlik vardı.

    Aslında konu başlığını check up sonuçlarım ve salaklığım olarak açacaktım.Çünkü doğrusu bu evet bu bir gerçek bir insanın tıp eğitimi almadan kendini doktor sanıp kendine teşhis koyması tamamıyla salaklıkmış.Ben son bir yıldır bedenimde ki bu halsizlik ruhumda ki keyifsizlik sürekli hayattan ve olaylardan tatmin yada mutlu olmayaşımı ara ara yükselen vücud ateşimi yaş 35 oldu haliyle normaldir diye düşünüyordum.

    Annemin ve aile bireylerimin ve de en ön önemlisi nişanlımın değişiyorsun ve bize zarar veriyorsun uyarısı ile yalnızca iki günümü ayırıp check up yaptırdım.

    Sonuç mu kalp akciğer karaciğer solunum her şey normal diye sayan doktorun yanında nişanlıma ben demiştim güzelim bakışı atarken doktorun ağzından şu cümle çıktı" Arada halsizlik ve keyifsizlik oluyor mu ?" İşte o an yahu doktor hayatımın son bir yılını tek cümle ile özetledi diye düşünürken.Doktor hastalığımı yüzüne tokat gibi vurdu.Aşırı kan iltihabı evet bu sinsi namussuz hastalık hayatımın son bir yılını zehir etmiş.Allah'a şükürler olsun ki ilaç ile tedavisi mümkünmüş.

    Sizlere tek tavsiyem lütfen tıp eğitiminiz yok ise bedeninizin ve ruhunuzun sağlık durumu hakkında kendiniz karar vermeyiniz.
    Derdime ortak olduğunuz için teşekkürler.
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ne kadara yaptırdınız acaba ? Keşke benim memlekette olsa bende yaptırsam. Aynı durum bende de 1 yıldır var. Sabahları yataktan kalkmak imkansız gibi bir şey oldu.

    expetus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de kan fazlalığı var. Kış günü terliyorum. Ateşim hep var ya da bana öyle geliyor. Her an kalp krizi felç gibi tehditlerle karşı karşıyayım. Bugünüm var yarınım yok. İlaç fayda etmiyor. Dualarınızı bekliyorum.
    Hocam size de hacemat tedavisini öneririm. Çok sağlam bir merkeze giderseniz 2-3 seanstan sonra normale döndüğünüzü farkedeceksiniz. Ama tekrar uyarıyorum çok çok kaliteli bir yere gitmeniz gerekiyor.
  • 01-09-2016, 12:30:12
    #16
    En iyisi bende kısa sürede yaptırayım. Daha önce birçok test yaptım, doktorlar şüphelenmelerine rağmen bir şey bulamadılar. Benimle daha ciddi ilgilenecek bir doktor bulmam lazım.
  • 01-09-2016, 12:58:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    wpdoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asiri kan iltihabi mi ?
    Yanlis anlamayin ama doktor size tam olarak bunu mu soyledi ? Bu bir tani degil, bulgu.
    Bir cok hastalik kanda iltihap bulgusu verebilir.
    Ayrica bahsettiginiz, kendi kendine tani koyma veya internetten tani arastirma (ki bu genelde insani depresyona kadar goturur) su zamanin asilmasi gereken en onemli sorunudur.

    Gecmis olsun, yardim gerekirse tahsilim dahilinde yardimci olmaya calisirim.
    1.00 olması gereken kanda ki iltihab 1.95 çıktı üstad.Sabah yine ölü gibi uyandım.Haftaya yine gideceğim iltihaba neyin neden olduğunu araştıracağız.Çünkü o konu iş yoğunluğumdan askıda kaldı.
    Sanırım tıp eğitiminiz var.Şu Augmentin bid 1gr ilacı verdiler ama bu beni daha kötü yaptı bir fikriniz var mı ?



    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ne kadara yaptırdınız acaba ? Keşke benim memlekette olsa bende yaptırsam. Aynı durum bende de 1 yıldır var. Sabahları yataktan kalkmak imkansız gibi bir şey oldu.


    Hocam size de hacemat tedavisini öneririm. Çok sağlam bir merkeze giderseniz 2-3 seanstan sonra normale döndüğünüzü farkedeceksiniz. Ama tekrar uyarıyorum çok çok kaliteli bir yere gitmeniz gerekiyor.


    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Check up nerede yaptırdınız ve ortalama fiyat bilgisi sahibi olmuşsunuzdur elbet , fiyatlar hakkında ortalama bilgi verebilmeniz mümkün mü ? Yakın zamanda bende yaptırmak istiyorum ve araştırmalarım sonucu fiyat bilgisine rastlamadım açıkçası. Bilgilendirmeniz mümkün ise çok makbule geçer.
    Manisa da özel bir hastanede yaptırdım.Aslında sağlık için harcanan para abartılacak bir para değil.Takriben 500 lira falan bir para harcadım.Ama beyin mr çekimi de var içinde bu fiyatı biraz artırmış olabilir.
  • 01-09-2016, 13:03:45
    #18
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.00 olması gereken kanda ki iltihab 1.95 çıktı üstad.Sabah yine ölü gibi uyandım.Haftaya yine gideceğim iltihaba neyin neden olduğunu araştıracağız.Çünkü o konu iş yoğunluğumdan askıda kaldı.
    Sanırım tıp eğitiminiz var.Şu Augmentin bid 1gr ilacı verdiler ama bu beni daha kötü yaptı bir fikriniz var mı ?
    Augmentin BID güzel bir antibiyotik. Ne gibi kötü yaptı?
    Kan tahlilleriniz elinizde ise ekran görüntüsü ekleme imkanınız var mı? Ve kan tahlilleri içinde CRP yazıyor mu, bu bakıldı mı? Birde WBC değeri kaç?