selamlar, 4-5 gündür başım bu dertte, 2-3 ay öncesinr kadar saçlarım kıvırcığa yakındı kalındı, neredeyse döküldüğünü görmüyordum, 1-2 tel dökülse saç kökü belli olacak şekilde büyüktü, 2-3 ay önce saçıma kuaföre duzlestirme uygulaması yaptırdım, şimdi elimi atınca 4-5 tel geliyor, ama kökü neredeyse görünmüyor, çok küçük..
şimdi sorum şu arkadaşlar, bu dökülenlerin yerine tekrar saç çıkarmı ?
Saç Dökülmesi Hakkında Bilgisi Olan Varmı ?
2
●250
- 13-08-2016, 22:37:52Okumanı öneririm sizdeki problemler başta bendede öyleydiSpartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/off-topic/1451616...sonuclari.html
https://www.r10.net/off-topic/1126954...asayanlar.html - 13-08-2016, 22:39:06Benim zamanında dökülmeye bir anda başladı, aktarlarda satılan şampuanlardan kullanmadığım şampuan, bitki özü vs. kalmadı. Doktora gittim yinede çözümü yok.Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer genetik değilse, dönemlik dökülme olabilir ve tekrar çıkar. Ancak diğer ihtimalse doktora gidin.
