• 13-08-2016, 21:50:47
    #1
    selamlar, 4-5 gündür başım bu dertte, 2-3 ay öncesinr kadar saçlarım kıvırcığa yakındı kalındı, neredeyse döküldüğünü görmüyordum, 1-2 tel dökülse saç kökü belli olacak şekilde büyüktü, 2-3 ay önce saçıma kuaföre duzlestirme uygulaması yaptırdım, şimdi elimi atınca 4-5 tel geliyor, ama kökü neredeyse görünmüyor, çok küçük..

    şimdi sorum şu arkadaşlar, bu dökülenlerin yerine tekrar saç çıkarmı ?
  • 13-08-2016, 22:37:52
    #2
    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar, 4-5 gündür başım bu dertte, 2-3 ay öncesinr kadar saçlarım kıvırcığa yakındı kalındı, neredeyse döküldüğünü görmüyordum, 1-2 tel dökülse saç kökü belli olacak şekilde büyüktü, 2-3 ay önce saçıma kuaföre duzlestirme uygulaması yaptırdım, şimdi elimi atınca 4-5 tel geliyor, ama kökü neredeyse görünmüyor, çok küçük..

    şimdi sorum şu arkadaşlar, bu dökülenlerin yerine tekrar saç çıkarmı ?
    Okumanı öneririm sizdeki problemler başta bendede öyleydi

    https://www.r10.net/off-topic/1451616...sonuclari.html

    https://www.r10.net/off-topic/1126954...asayanlar.html
  • 13-08-2016, 22:39:06
    #3
    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar, 4-5 gündür başım bu dertte, 2-3 ay öncesinr kadar saçlarım kıvırcığa yakındı kalındı, neredeyse döküldüğünü görmüyordum, 1-2 tel dökülse saç kökü belli olacak şekilde büyüktü, 2-3 ay önce saçıma kuaföre duzlestirme uygulaması yaptırdım, şimdi elimi atınca 4-5 tel geliyor, ama kökü neredeyse görünmüyor, çok küçük..

    şimdi sorum şu arkadaşlar, bu dökülenlerin yerine tekrar saç çıkarmı ?
    Benim zamanında dökülmeye bir anda başladı, aktarlarda satılan şampuanlardan kullanmadığım şampuan, bitki özü vs. kalmadı. Doktora gittim yinede çözümü yok.

    Eğer genetik değilse, dönemlik dökülme olabilir ve tekrar çıkar. Ancak diğer ihtimalse doktora gidin.