selamlar, 4-5 gündür başım bu dertte, 2-3 ay öncesinr kadar saçlarım kıvırcığa yakındı kalındı, neredeyse döküldüğünü görmüyordum, 1-2 tel dökülse saç kökü belli olacak şekilde büyüktü, 2-3 ay önce saçıma kuaföre duzlestirme uygulaması yaptırdım, şimdi elimi atınca 4-5 tel geliyor, ama kökü neredeyse görünmüyor, çok küçük..
şimdi sorum şu arkadaşlar, bu dökülenlerin yerine tekrar saç çıkarmı ?
Okumanı öneririm sizdeki problemler başta bendede öyleydi
https://www.r10.net/off-topic/1451616...sonuclari.html https://www.r10.net/off-topic/1126954...asayanlar.html