• 19-07-2016, 19:19:00
    #1
    Normalde bu ayın 5 i gibi net hızım kotamı doldurduğum için 3 Mbps e düşmüştü. Ama son 2 gündür bir yükselme var. testlerde yüksek görünüyor. Olası bir darbe girişimi yüzünden insanların birbirleriyle hızlı haberleşmesi için bilerek hızmı yükseltildi. sizde durum nedir.

  • 19-07-2016, 19:27:02
    #2
    Adil Kullanım Kotası arttırıldı.
  • 19-07-2016, 19:31:19
    #3
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adil Kullanım Kotası arttırıldı.
    Kaynak varmı hocam ? Ne kadar arttırıldı ?
  • 19-07-2016, 19:40:00
    #4
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak varmı hocam ? Ne kadar arttırıldı ?
    Kaynak resmi açıklama olarak göremedim ama Twitter ve Facebook gruplarında 50 gb eklendiğini yazanlar vardı. Mobile de 150 mb internet yollamışlar benim.