Normalde bu ayın 5 i gibi net hızım kotamı doldurduğum için 3 Mbps e düşmüştü. Ama son 2 gündür bir yükselme var. testlerde yüksek görünüyor. Olası bir darbe girişimi yüzünden insanların birbirleriyle hızlı haberleşmesi için bilerek hızmı yükseltildi. sizde durum nedir.