• 28-06-2016, 19:47:06
    #10
    Artık emlakçılar da dört gözden ağlayacaksa biz kafamıza sıkalım.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-06-2016, 08:36:32
    #11
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mendil verem mi ? yukarıdaki mesajımı da okuduysan masraflardan giderlerden de bahsettim.
    arkadaşım masrafsız iş yapan var mı ? para harcamadan para kazanan esnaf olabilir mi var mı ?
    dükkan kiraysa tabi ki kira ödeyeceksin, yanında eleman çalıştırıyorsan tabi ki maaş vereceksin. araban varsa tabiki masrafı olacak. sen o para verdiklerini kullanarak para kazanıyorsun. bu acitasyon neden onu anlamıyoruz.
  • 29-06-2016, 12:46:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Normal yasalara göre %4 - %4 olmak üzere toplamda %8 komisyon vardır. Ancak hepsini veren taraflar çok nadir çıkar. Emlak işinde güzel para var, temiz para var.

    Stok derdi yok. Senet sepet derdi yok. Ay sonu derdi yok. Ayda 1 daire satsa zaten yolunu buluyor. Ancak ayda bir daire satabilmesi için de Sahibinden tarafından gayet güzel sömürülüyor...
  • 29-06-2016, 12:59:16
    #13
    Söz meclisten dışarı. ben gözlemlediğim kadarıyla nerde boş beleş adam var emlakçı oluyor.
  • 29-06-2016, 22:09:31
    #14
    Evet çok;

    Kendi müşteri porftöyünü çoğu emlakçı oluşturmadığı için kim denk gelirse ona veririz ayağına çalışmıyor. Ev sahibiyle direk yapılabilecek işlemlerde birde araya giriyorlar.

    Evet az;

    Hiç satılmayacak bir evi/arsayı vb. kendi portföyüne satıcının istediği fiyat ile satmayı başarabilecek kadar becerekli birisi işin başında. Ama böyle emlakçı mı kaldı?