Normal yasalara göre %4 - %4 olmak üzere toplamda %8 komisyon vardır. Ancak hepsini veren taraflar çok nadir çıkar. Emlak işinde güzel para var, temiz para var.
Stok derdi yok. Senet sepet derdi yok. Ay sonu derdi yok. Ayda 1 daire satsa zaten yolunu buluyor. Ancak ayda bir daire satabilmesi için de Sahibinden tarafından gayet güzel sömürülüyor...