Mendil verem mi ? yukarıdaki mesajımı da okuduysan masraflardan giderlerden de bahsettim.
arkadaşım masrafsız iş yapan var mı ? para harcamadan para kazanan esnaf olabilir mi var mı ?
dükkan kiraysa tabi ki kira ödeyeceksin, yanında eleman çalıştırıyorsan tabi ki maaş vereceksin. araban varsa tabiki masrafı olacak. sen o para verdiklerini kullanarak para kazanıyorsun. bu acitasyon neden onu anlamıyoruz.