Kredi cekmenin zararı
Ağzım içinde yaralar çıktı götümün üstüne stresten oturamıyorum buyur burdan yak allah mecbur birakmadikca çektirmesin insallah
Bankalar çıldırmış!! tabii bizde!!
41
●2.745
- 20-06-2016, 21:43:23
- 21-06-2016, 00:49:39Yorumlar konudan daha bomba
Takipteyim parselledim buralar çok değerlenecek
- 21-06-2016, 11:54:43Üyeliği durdurulduyahu ne dedim ki " 16 yaş ergenleri almayın bu foruma " falan yazmışsınız?
yazdığım şeyin ergenlik ile ne alakası var? inci den better olmuş forum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:54:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:51:09 --
Hacı diyorum ki test amaçlı 15 bin TL kredi çektim saniyesinde hesabıma düştü. geri iade de etmek istemiyorum. Heyecandan attım kendi mi dışarılara! güzel güzel elbiseler aldım, güneş gözlüğü aldım, şekil bir ayakkabı çektim yani kısaca hayat çok güzel kuşlar, martılar falan...Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ha öderken yediğim paralar acı acı çıkacak onu biliyorum. - 21-06-2016, 12:06:10Bizde sana oyüzden diyoruzki;FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankalarla aramızı iyi tutmamız lazım tabiki,hemde bunu çok iyi biliyoruz ama,böyle keyfi ihtiyaçlar için har vurup harman savurmak için geçerli bir durum değil bu.artık sende yakayı kaptıranlar kervanına karışmışsın neyazıkki.içinde bulunduğun durumun farkında bile değilsin..1 aylık bir zevk için 1-2 yılını kara kara düşünmeye terk ediyorsun ,keşke yapmasaydın ama sen hala bu durumdan dolayı övünüyorsun bile..
ha şunun bende bilincindeyim devir öyle bir devir olmuşki gidipde babandan 100 tl istesen 40 dereden su gelir,çevrenden 100 tl isteyim desen kimseden alamazsın o parayı.ama bankaya gittimi nezaketle verirler hemde hatta birde çay ısmarlarlar yiyecekleri faizlerin karşılığında
ama değmez bence1 aylık rahatlık için hiç gerek yok.insanız insan senede 1 haftada olsa kafa dinlemek ister,ama herşeyin bir sınırı ve usulü var,krediyi çekip 3-5 günde har vurup harman savurup yenmek için yapılmamalı bence,yaparsanda sonucuna katlanacaksın.. - 21-06-2016, 12:34:00Kredi acı isotlu çiğ köfte gibidir. Yemesi çok zevkli ama çıkarması bir o kadar zahmetlidir. Şimdi şekil bir adam oldun ama yarın ilk bir kaç taksiti ödemeye başlayınca aslında o kadar da eğlenceli bir iş yapmadığının farkına varacaksın.FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aptallık ettim gittim Türk Telekom üzerinden tablet aldım 36 ay taksitle (Motorola Xoom 2 ME). Tabletin ikinci el piyasası 500 TL (çünkü sıfır satılmıyor, piyasada yok), benim 36 ayda ödediğim tutar (47*36) 1692 TL idi. Üstüne birde cihazda bootloader kilidi vardı ve Android 4.0.4 de kaldı. Bir daha da güncelleme almadı. Onun da taksiti geçen mart ayında bitti. Her ay o kadar gözüme büyük geliyordu ki o 47 lira anlatamam.
Kaldı ki senin çektiğin meblağ 15 bin TL. Birde bunun faizi var. Bir kaç gün geciktir hemen telefona sarılırlar. Sürekli taciz ederler paranı öde diye. Gün verirsin yine ararlar.
Sırf üstüne başına bir şeyler almak için aldıysan yazık etmişsin. Boşa faize bulaşmışsın. İhtiyacın olsa anlarım ama öylesine kredi çekeni de ilk defa görüyorum. Umarım öderken zorlanmazsın.
Takipteyim parselledim buralar çok değerlenecek
